Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co ti šeptám...

20. 10. 2001
0
0
676
Autor
Eddy

 

 

Šeptám ti něžně

do tvého ucha,

že tě chci malovat

jak Alfons Mucha.

 

Chci vyplnit tvou duši,

všemi tóny světla,

ty barvy, co ti sluší,

aby jsi stále kvetla.

 

Šeptám ti jazykem

do tvých úst,

že dlouho nevydržím,

takový půst.

 

Jsem mladý hřebec,

co milovat tě musí,

jsem starý mistr,

co malovat tě zkusí.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wolfling
22. 10. 2001
Dát tip
V tom pripade se hluboce omlouvam a odchazim meditovat o hloubce sve roztrzitosti, ktera je skutecne znacna. Dnes jsem prisel na odpadnuvsi hodiu do skoly. Ne ze bych to nevedel, ja si vzpomnel. Kdyz jsem prosel dverma te skoly.

Rivka
21. 10. 2001
Dát tip
Ehm... já sice jen procházím, ale, Wolflingu - neklame-li mě zrak, pak jediná, kde je "abab", je sloka třetí, ostatní jsou "abcb", stejně jako čtvrtá, nad kterou se pozastavuješ... Nebo že by to autor přepsal?:)

Wolfling
21. 10. 2001
Dát tip
Nevim, priznavam zmatek. Ale ac jsem zmatkar opravdu hluboky, tak takoehle prehlidnuti se mi zda i na me moc...

Astalavista
21. 10. 2001
Dát tip
Já jsem původně hodnotit nechtěl, ale včera jsem tu byl, dnes znovu a autor rozhodně nic nezměnil, Rivka má pravdu....:)

Wolfling
20. 10. 2001
Dát tip
Neuricty rytmus. Proc je cela basen psana obkrocme a v posledni sloce je pak skvely rym hrebec-mistr?

blbjenka
20. 10. 2001
Dát tip
mám alergii na "aby jsi" :o((( líbí se mi první sloka, připomíná mi Suchýho nebo koho, a líbí se mi třetí, taková celkem sugestivní... čtvrtou bych škrtla a za třetí dala tři tečky a tím prostor pro fantazii čtenáře :o))

Amanda
18. 10. 2001
Dát tip
Celkem krecovite verse...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru