Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepravá myšlenka...

31. 01. 2010
5
9
860

"Panebože!" cuknu sebou v posteli a celá se třesu.

"Ne, ne ne...to nemůže být pravda! Ale jo...to je má překážka." Říkám si pro sebe a vstanu z postele.

Otevřu dveře a trochu světla ze uhasínajícího krbu osvítí moje holá stehna.

Naliji si čerstvou vodu a usednu do houpacího křesla.

"To přece nemůže být pravda...že bych na to došla až teď?!"

Pořád se mi míhají hlavou otázky na moji odpověď ve snu.

"Ale kdyby to byla pravda, musela bych s jednou z věcí skončit.."

Stáhnu si vlasy do drdolu a pootevřu okno.

Vrátím se zpět do pokoje a myšlenku o tom, že když chci být veselá bych měla ukončit Polomrtvou udusím pod

hromadou červených polštářů...

 


9 názorů

ančovička
01. 02. 2010
Dát tip
přeju hodně štěstí...

PÁTER
31. 01. 2010
Dát tip
ne.není. otevře se nová cesta, nové obzory, jen si správně vybrat s kým a kam jít.konec něčeho jak pro koho, má být i tím novým začátkem. udělej si kruh a tečku.jako konec. a oběhni kruh. skončíš před tečkou. a to je začátek.

Je změna i konec?

PÁTER
31. 01. 2010
Dát tip
modroočko, tak že by nastala ta -změna- ?*t

Dark_dog
31. 01. 2010
Dát tip
zvednutý palec

Glomma
31. 01. 2010
Dát tip
Nevím, co si o tom pomyslet je to hodně různorodé a budu opakovat, zvláštní ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru