Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

televize

03. 02. 2010
0
0
255
Autor
nuL

Je to sračka a nic víc. Bééééééééééééééé. Už dobrý, už jsi se vzpamatovala? Nebo jsi vážně tak pitomá? Fakt jo?  ja j- j-  . Tak jsi? Je mi z tebe na blití jak jsi blbá. Zase natahuje. Kap, kap, kapi kap. Kapikapi kapi kap. Kriste ta vypadá, taková pitomá nula... CO? kdo to řěkl? Já nejsem žádná posraná literární postava, aby ke mě mluvilo svědomí. Drž ty malej blbečku. Přestaň bulet ty blbano. Jdi si to zatraceně vyříkat domu , pověz to sví televizi!! Najedenou ticho. CO?! drž už tu svou .. c- co?!. Máš pravdu. Kap kap....... já jsem taková nula! to moje televize je ta, která si to musí večer co večer vyslechnout. Vypadni, nechci tě tu vidět ty svině!!! Nelez mi do hlavy. Prásk. padá sklo. CO? já jsem to řekl nahlas? Nečumte vy parchanti, nemáte co na práci?!!! a ty malej hajzlíku se už nevracej, nebo si na tebe posvítím... Bum Bum. praskot dřeva. Šéfe? Jste v pohodě? Taky nemáš co na práci?! Táhni! Vyděšenej výraz. Kde je , Kde je prosíííím!!! kde je? Jako slepec mává všude kolem. C- co si? co? doma je !! smát se? brečet? Rychle povědět to! televize !!!!!!! moje, moje televize !!!!! 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru