Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá noční hádka

03. 02. 2010
9
12
1429
Autor
konias

...tak nějak

Malá noční hádka

 

Volám: jen počkej

             jen ještě minutu

vteřinu

dost tiše

v duchu

neslyšíš

snad spíš…

 

…za rychlé chůze

    umanutě

    mizíš mi za rohem…

 

…dvou úhlů pohledu


12 názorů

U-glam
07. 02. 2011
Dát tip
Jasne vyjadrene. Jak vic popsat konflikt? Dumyslneji? Ale vubec! Toto staci. T.

Kissah
27. 11. 2010
Dát tip
A není to odfláknuté, je to jen krátké. A stačí. Je to celé.

Kissah
27. 11. 2010
Dát tip
Verš mizíš mi za rohem… …dvou úhlů pohledu je ten nejstručnější a nejvýstižnější popis nedorozumnění, konfliktu a jeho důsledku, jaký se dá napsat. ...jen, když o tom přemýšlím nikoli básnicky, ale geometricky, tak roh je jen jeden úhel.:-)) No ale za dvěma rohama je to fakt už hodně velké nedorozumění...

konias
13. 02. 2010
Dát tip
"Vivaldi": snad :-)

konias
04. 02. 2010
Dát tip
Rajmund: považuju to spíš za miniaturu než hříčku...pokud mi dovolíš upřesnění...už jenom vzhledem k inspiraci to vážně hříčka není...jinak díky za vážnou kritiku, té se mi moc často nedostává ostatní: všem díky za zastavení :-)

Rajmund
04. 02. 2010
Dát tip
Můžeme si někdy zahrát i na hlubší kritiku, s hříčkami se hraje hravě.

Petrusha
04. 02. 2010
Dát tip
to je hodne pokojná rodina, keď vidím tak strohú hádku :)

Odfláklé mi to rozhodně nepřijde... t!

A.H.
03. 02. 2010
Dát tip
Nezlob se, ale chtělo by to více snahy. Je to odfláknuté.

baaba
03. 02. 2010
Dát tip
t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru