Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krvavý tobogán (Ave Agony)

04. 02. 2010
2
6
1403
Autor
pavel242

Plotem probouraná cesta, ztracená mrtvá nevěsta, skluzavka do dalšího pekla, krvavý tobogán, jímka přetekla, zmačkaný lidský těla, útroby dokořán, jedno jsi taky měla, útroby dokořán.

Krvavý tobogán, rychlá jízda,
pach těl a připálený kůže.
Lechtivý žiletky si hledaj cestu
pod povrch.
 

Noc vrhla mláďata,
nůž trhá varlata.
 

Pohádky vyrvaný z kloubů.
 

Spánek
s vnitřnostma pod hlavou.
S vnitřnostma pod hlavou
usínáš.

Nakonec i svý maso ochutnáš.
Dětství ti vzlala Patrasová,
Šmoulové, Vega, Magion,
Tušíš, že když kudlu schováš
do břicha, překročíš rubikon.
 

Pět metrů střev
z kilometrů lásky
v posteli krev
lepící pásky
přes bravadky.
čekáš na přestup do novýho těla,
reinkarnace by brzo přijít měla.


6 názorů

wow to jest moc zajímavé..mě se to líbí...

pavel242
05. 02. 2010
Dát tip
Rajmun: presne, neco neotrelyho, aby clovek pohledal...

Rajmund
04. 02. 2010
Dát tip
Plánovitě zmatený útočí na čtenáře svými varlaty. Ale i toto se již zajídá.

pavel242
04. 02. 2010
Dát tip
mě se s tím špatně hraje jsem veskrze optimista a ktěmhle stránkám v bloku jsem našel odvahu se vrátit až po 6 týdnech od jejich vzniku. S přepisováním to bude podobné...

Pěkně to graduje, některé chvilky se mi líbí, ale poslední verš mi to potom utnul a celý pocit se rozplynul... Škoda, myslím, že by se s tím dalo víc vyhrát.

džejn
04. 02. 2010
Dát tip
Teda, zrovna snídám, takže chuťovka :-) Nedíval ses náhodou na Americký psycho? Ve tvojí básni se dost odráží ta postelová scéna... Zasekla jsem se u přesahu "do břicha", ale to byla jen drobnost... Jinak se mi to dost líbí, takže určitě tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru