Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O žirafě Cecilce

06. 02. 2010
1
3
719
Autor
mata11111

Cecilka

Žila jednou jedna žirafa a ta se jmenovala Cecilka. Jednou když byla malá tak spadla do bažiny a bouchla se do hlavy. Máma volá doktora Hejna a říká pane doktor pane doktor!!!! Myslím že Cecilka má otřes mozku  řekla zděšeně maminka. ,, No stim já nic neudělám´´ v klidu říká doktor.,, Cooo musíte´´ doktor: ,, ne je mi líto.. ALe no tak počkejte no   já teda zadek zvednu´´           TŮDŮDŮDŮDŮDŮ......tak Dobrý den pani Cecilková´´  Ach dobrý den nejsem cecilková ale pani Morisinková ale na to ted neni čas Cecilka je támhle ´´  tak deme na to .... ted to trochu štípne ................ tak a je to ,, ááááááááááá děkuju děkuju nikdy vám to nemohu oplatit ´´  Doktor:  no ale je tu háček bude mít jizvu´´ paní Morisinková: to nevadí hlavně že jsme zdraví .....................

                                                                                                                            PS.: Po dvou letech už žádnou jizvu neměla


3 názory

klidně vynech ty uvozovky, v tak krátkém příběhu se snadno rozliší, co kdo říká... čte se to pěkně :o)

mata11111
06. 02. 2010
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru