Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bard

19. 10. 2001
1
0
329
Autor
Rastin

V černém plášti s mandolínou
léta chodí krajinou
Vzpomínky v něm nezahynou
struny jsou mu rodinou

 

Ten bard vzal si v ruce osud
chtěl uniknout zklamáním
avšak myslí na ně dosud
myslí na ně zpíváním

 

Množství slz, co v sobě nosí
vylévá teď přes jiné
Přesto jiní další prosí:
zapěj písně dojemné


blázen
26. 11. 2001
Dát tip
Není to špatné ... nejlepší asi první sloka, moc se mi nelíbí ten rým-nerým ve třetí - viz wqw. Jo, ta romantika v tom je, saspoň někdo mi ji připomíná. Mimochodem, je v tom vidět kus Tebe (mě taky - tradičně:) )

Chlastáč
21. 11. 2001
Dát tip
Mně se docela líbí. Takový pěkný, romantický obraz. A když jsem si tu báseň četl už asi potřetí, začalo se mi zdát, že v tom slyším i tu mandolínu. Žeby nějaká zvukomalba? Dávám tipa (za tu píseň, jenž mi v tom zní).

hermit
19. 10. 2001
Dát tip
****-

wqw
19. 10. 2001
Dát tip
snaží se vyvolat náladu, ale nevím...... třetí sloka ....přes jiné ....dojemné mi moc nesedí...

Naso
19. 10. 2001
Dát tip
nie je to uniformné ani čo sa týka rýmovania - prvá strofa celá končí na -ou, čo je v rozpore s ďalšími dvoma - je to téma podobná ako o klaunovi, ktorý musí všetkých rozveseliť, hoci on sám je smutný až to bolí...

Vyjan
19. 10. 2001
Dát tip
Tohle není podle mého gusta. prostě jen rýmování. po hlasovsku se ptám : A co?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru