Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jaké to bude až půjde o život?

11. 02. 2010
0
0
530
Autor
stopar21

Tak je to za mnou, už je rozhodnuto.

 

Tak je to za mnou, už je rozhodnuto. Jedna malá písemka, ve které zatím nejde o nic, ale až to příjde a půjde o život, myslím že to bude podobné. Buď a nebo. Doufám že budu mít aspoň k dyspozici nějaký možnosti k zakroužkování.

 

Zatím je nevhodné o tom přemýšlet. Sice si nemyslím, že to nebude za chvíli, nějak to cítím v kostech i když je možné cokoli. Třeba výjdu o velké přestávce na cigáro, a ulně nevinně mi skončí život. Díky té dodávce, která mě v okamžiku, kdy vkročím na přechod, na tu bezpečnou zónu, srazí.

A už se nikdy nevrátím domů…

No a na onen svět mě odnese zebra, na které vydechnu naposled. A bude jedno, jestli jsem uměl látku, nebo propadl. Pak už to bude jedno.

Jedno to bude proto, že můj krátký život už nadobro skončil. Bude to fajn.

 

Jako květina, které sebraly kořínky by stejně pomalu uvadal, až by uvadl nadobro. Takže jedno jestli dodávka na přechodu, nebo pomalé vymývání mého mozku. Člověk si nevybere.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru