Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro všechny!!!!!!!!!

30. 11. 1999
1
0
1999
Autor
Kate

Nemám ráda rozloučení, ale v životě vždycky něco končí, aby to nové mohlo začít!!!

Děkuji Vám za to, že jste mě tak krásně přijali mezi sebe, za Vaše kritiky a tipy, které jste mi dávali. Jste moc fajn parta lidí. Stali jste se mojí "rodinkou", někým, kdo mi rozumí, kdo mě chápe, kdo má rád umění, stejně jako já. Ráda se k Vám budu vracet, ale teď musím odejít, nová práce mě volá, proto Vás prosím drže mi palce, modlete se za mě a čekejte na mě. Protože až přijde čas, já se vrátím!!!!!! Děkuji. Lampičko, škoda že nedokážeš dodržet slovo!! Marigolde, děkuji za krásné chvíle s tebou strávené na pokecu. Břízo, díky za tvé připomínky. Kačko za to že jsi! Špuntíku, za tvoje telefoní číslo:)) Mirosláwku za pokec ti děkuji a za tvoji trpělivost. ale i všem ostatním, na které jsem si nedokázala v tuhle chvíli vzpomenout.
Kate
08. 12. 1999
Dát tip
no jak vidíte, nevydržela jsem to, jenom jsem přiběhla do staré práce a rovnou na internet za váma
kamarádi moji, jak mi scházíte
ale už se blíží čas, kdy nebudu muset utíkat do staré práce na internet a budu si sedět hezky ve své
těším se na vás
s láskou
Kate

Tynic
05. 12. 1999
Dát tip
Ty to bez nás stejně nevydržíš...
Těším se nashledanou :o)

Merle
01. 12. 1999
Dát tip
Když nás bude víc, nebudem se bát vlčích kritikůůů (natož Krytyků), takže se vrať zas, zpátky mezi nás (až přijde tvůj čas).

Bibša
01. 12. 1999
Dát tip
Hej, holčinko, ještě jsem si neměla čas tě pořádně přečíst ... říkala jsem si že jsi hvězdná stálice Písmáckého nebe, tak mám čas ... a ty teď toto. Doporučuju neodcházet, ale jen omezit :-)

Vždyť jsi mi ještě nenašla toho ženicha :-)

V úctě Bibša

Miroslawek
01. 12. 1999
Dát tip
Sbohem. Jak říkal Terminátor (a Ty) I'be back (já se vrátím). Těším se na Tvůj návrat. V srdci mi zůstala malá Tvá stopa. Snad časem nevybledne.

DeGra
01. 12. 1999
Dát tip
Já vím, že se vrátíš - máš pro nás ještě spoustu spoustu básniček ve svých sbírkách...
Že mám pravdu? Že jo... Že jo...! Hej... Halóóó... Kde jsi? Okamžitě se vrať! :(((

Marigold
01. 12. 1999
Dát tip
J.R.R.T.:
Cesta jde pořád dál a dál,
kupředu pryč jde od mých vrat,
daleko už mi utekla
a musím za ní pospíchat.

Na těžkých nohou dám se vést
až k cestě větší, nežli znám
tam, kde se stýká mnoho cest.
A potom kam ? To nevím sám.

Sbohem Kate.Budeme na tebe tady čekat...

Daimon Terr
30. 11. 1999
Dát tip
Kate ... :o(
Loučení bolí ...
Vrať se nám ...

-- TIP -- Za ty slzy v mých očích ...:o(

Špuntík
30. 11. 1999
Dát tip
Když už to číslo máš, tak mi třeba můžeš i zavolat....

Vrať se...

brzy


prosím...

Sarken
30. 11. 1999
Dát tip
Držím ti palce ze všech sil

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru