Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozcestí

22. 02. 2010
1
2
737
Autor
wilson

Výtažek z jednoho rozsáhlejšího textu...

Není důležité, kde jsem, s kým jsem, proč tam jsem a mnohdy dokonce zda-li jsem. Vždy se nacházím na rozcestí. Není třeba volit směr. Vždy lze pokračovat přímo vpřed. Každý z nás přímo vpřed také kráčí, ale pokud se někdy na rozcestí zastaví, zjistí, že může vybočit. Vlevo a vpravo. Cestu vpřed každý zná. Je tou nejtěžší cestou, kterou se lze vydat. Vydat se vlevo či vpravo je vždy snažší. Však vybočíme-li, volíme špatný či správný směr. Která cesta je ta správná neví nikdo. Ať půjdeme kamkoliv, přijdeme opět sem, na rozcestí. A zůstaneme zde bez ohledu na to, kolikrat jsme kráčeli přímo nebo se vydali dobrou či špatnou cestou. Nakonec stejně všichni půjdeme dolů nebo nahoru.

2 názory

Prosecký
23. 02. 2010
Dát tip
Odhlédneme-li, že s žadou tvrzení lze úspěšně polemizovat, přijde mi to jako samoúčelná, navíc méně nápaditá slovní hříčka. zatím to není na tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru