Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z mého života l.

30. 11. 1999
1
0
902
Autor
Aleister

"bez komentáře", i když:"Berte všechno s nadhledem."(Hca, hca, hca...)

Z mého života Kapky, kapky vody, přívalový déšť, hromy, blesky, vítr fičí, hospoda však pevně stojí, do ní neprší. Piva dost, peněz dost, zato střízlivosti málo, cesta těžká a jak dlouhá, na to nezapomeň, kámo! Rád bych s tebou ještě popil, o ženách si promluvil, dávej pozor, cesta dlouhá, nepij tolik, nepřeháněj. Škoda jeho, byl to pohřeb, zase jsme se ožrali. A na hrob jeho mramorový, v enzimovém balení, šavli z vodky, ještě teplou, jsme mu poslali. Nejen ústa, ale i nos šavli vytasil, to byl pocit, štípalo to, to vám řeknu, málem jsem se udusil. A pár dnů po tom boji, jídlo, pití, chuť jsem necítil, ba co naplat, byl to kámoš, brat, druh pilný, notorik. Šavle břinkla o náhrobek, a já nestih uskočit, kdo jiný, než moje dívka (blbá?) čistila mi kalhoty. Dnes už šavle, šavle z Ruska, ztratila svůj lesk. Posnídá, poobědvá a i snad povečeří na ní někdy, lásky plný párek hrdliček. A tak to chodí, mezi námi, dnešní doba není žádný "med", když milenec milenku pozve, pak nejspíše na nějaký náhrobek. Přeskočí vše, povečeří, v mžiku do práce se pustí*, Horší je to snad pro případ, že pár před šichtou se postí. * pracují-ona na zádech, on... Škoda svetru, šavle vostrá, bude už z něj hadr. A ty, moje milá, příště daj si pozor, na milencův návrh. Dodatek lyricko-epické básni: Byl pozdní večer-první máj- večerní máj-byl lásky čas. Hrdličin zval ku lásce hlas, kde z náhrobku zvedal se smrad. Kyselý to nádech lásky, ty čtenáři, domysli si co chceš, básník, kupodivu už je "líný", nechce se mu přemýšlet. ČAU!!!
Bibša
02. 12. 1999
Dát tip
Zlehčovačů a nadlehčovačů není nikdo dost :-) Tím dodatkem jsi to podle mě docela vylepšil:-) ČAU !!!

Daimon Terr
01. 12. 1999
Dát tip
Moc dobré ...
Líbí ...

-- TIP -- za nápad a děj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru