Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jeden úsměv, prosím...

23. 02. 2010
2
5
446
Chcela by som povedať, len pár slov. Naozaj len slová, čo by som chcela predniesť na záver klišé.
Potlesk!
 Ou, ďakujem, ale ešte nemáte tlieskať. Až domluvím. .. Na záver klišé. Že pokiaľ máte niekoho naozaj radi, zľahka přehlídnu jeho chyby. Jeho malinkaté problémy, ktoré sú len detaily nejakého väčšieho.
"Awww.."
Dojima vás to? Mě ani moc nie. Vlastne ani nechcem, aby to niekoho dojalo. Len by som chcela, aby si niekto uvedomil, že jeho nádej je aj moja nádej. Jeho smiech je môj smiech. Jeho slzy sú aj moje slzy. Že by som za neho aj dýchala.
"Wow! Listy!"  
Áno listy, tajuplné, napěchpvané, láskou voňajúce listy. (smiech)
"Máte nádherný smiech, slečno!"
Áno? Ďakujem. Dneska by som ho chcela venovať konci..konci klišé, pretože keby nebolo, nerozoznala by som šťastie od smútku, smútok od trápenia, trápenia od nenávisti, nenávisť od lásky ...
Potlesk!
  
 

5 názorů

PÁTER
18. 08. 2010
Dát tip
Bacha bacha...udělej rozhodně další dlouhý krok kupředu, nápady máš dobré, tak pořádně zamíchat, okořenit a servírovat na porcelánu, ne plasťácích!

Jo, díky :)

zajímavé zpracování, jinak mě to moc neupoutalo.. a třetí řádek odspoda - nemělo by tam být "nerozoznala"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru