Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beseda se spisovatelem Ludvíkem Vaculíkem

26. 02. 2010
2
5
1361
Autor
dassler

Rád tlumočím - vzkaz od paní/slečny Lucie Valentové.

Autorské čtení a beseda prozaika, fejetonisty a publicisty Ludvíka Vaculíka
se koná ve středu 31. března 2010 od 18:30h
v divadelním sále brandýského zámku.

Předprodej vstupenek probíhá v Knihovně Eduarda Petišky, I. Olbrachta 36, Brandýs n/L. Vstupné činí 40 Kč.
Upozorňujeme zájemce, že kapacita míst je omezená.



Ludvík Vaculík (*1926) je jednou z největších osobností české literatury 20. století. Od počátku 70. let řídil samizdatovou edici Petlice, v níž vyšlo několik stovek titulů domácích zakázaných autorů. Patřil k zakládajícím členům Charty 77. Z jeho díla si připomeňme např. román Sekyra, jenž je považován za autorův vstup do literatury, hororové dílo Morčata, které vyšlo v samizdatu, klíčový román Český snář, který je otevřenou výpovědí o čelních představitelích neoficiální kultury v 70. letech včetně milostných pletek samotného Vaculíka. Je i uznávaným autorem celé řady fejetonů, v nichž po svém navázal na českou fejetonistickou tradici a žánr fejetonu přetvořil na útvar o poznání útočnější a kritičtější. V roce 2008 byl vyznamenán Státní cenou za literaturu "za dosavadní literární a publicistickou tvorbu s přihlédnutím k bilanční próze Hodiny klavíru".

Na místě budete mít možnost zakoupit si autorovu knihu a získat podpis této legendy literatury.
Srdečně Vás zveme na neopakovatelné setkání.
 


5 názorů

dadadik
26. 02. 2010
Dát tip
můj miláček....ale z ruky

avi pista

pista: hned vedle, musis prestoupit z tramvaje na bus :-)

Brandýs, Brandýs... To není v Nuslích, že ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru