Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cokoli

25. 10. 2001
3
0
1627
Autor
KennyG

basnicka takova

Cokoli

Chtěl bych
Přijít na cokoli,
Co tě dostane pryč,
Z toho kruhu,
Který je ti hřejivým domovem
I ocelovou klecí
Přijít na cokoli
Co tě dostane pryč
Chtěl bych?


lubi
08. 11. 2001
Dát tip
*

Ostrich
31. 10. 2001
Dát tip
Zdá se mi čím dál víc, že opravdu píšeš o podstatných věcech. Jen tak dál. Říci myšlenku tak, aby byla opravdu průrazná, aby v člověku skoro zazvonila... Dobré, opravdu dobré, stejně jako Modlitba a Tma, takovýto cyklus! *

Vaca
30. 10. 2001
Dát tip
Kenny: mě se to líbí... kafka: doufejme, že to zabere... Bezejmenny: udělej mi taky rozbor mých kritik, prosím Print: :o)))

Bezejmenny
30. 10. 2001
Dát tip
Printe, právě té tebou zmiňované specialisaci nikoli. Mám ji totiž, jen tak mimochodem, alespoň kvalifikačně, taky. ;o)))))))))

kafka
30. 10. 2001
Dát tip
Bez: toho se bojim jako čert kříže... brrrr.... vem to zpátky nebo....!!!!

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
hmm....

Bezejmenny
25. 10. 2001
Dát tip
pro orientaci přidávám souhrn kavčích reakcí, získaný letmou analýzou ptačích kritik: 1) nadšené poskakování po bidýlku, skřehotání a mávání křidýlky do taktu = "Skvěle nesrozumitelný blábol. Oslovilo mě to! Hurá!" 2) nevzrušeně rozpačité "hmm...", se zobákem pod křídlem = "Nejsem si jistá, zda se mi to zdá dostatečně poetické, aby se mi nad tím nechtělo klímat." 3) "@#$%^&***** !!!!!! = "Vyhecovalo mě to. Jen nevím k čemu. ;-( Jdu radši na pivo." 4) = [NIC, ŽÁDNÁ KRITIKA] = "Dílo je tak hrozné, nebo zase natolik skvělé, že je mimo mé kavčí možnosti hodnocení. (zde se projevuje ptačí moudrost)"

kafka
25. 10. 2001
Dát tip
Bez: já jsem myslela, že ses z toho vystonal nebo aspoň jednorázově vypotil, ale je to těžší než jsem předpokládala... v tom případě bych pacientovi předepsala "@#$%^&****** !!!!!! za pár dní by to mělo zabrat :))))))

Bezejmenny
25. 10. 2001
Dát tip
Už chápete, proč se co nejusilovněji vyhýbám "doktorům"? ;o)))))

Print
25. 10. 2001
Dát tip
Kaffi!:-))) Chápu, že se vyhýbá doktorům, zvlášť jedný specializaci, už by ho taky nemuseli pustit!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru