Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilec

01. 12. 1999
4
0
989
Autor
Aleister

Opilec Přes dno sklenky, zpola vypité, díval se na svět... Opilec. Občas hladinu blížící se dnu, rozčeřila kapka... ...pro niž marně hledám název. Slza - tak hořká. Když pozved život svůj ke rtům, aby zhluboka se napil, oči prázdné, v ruce třas. Pak polknul... k smrti zas o kus blíž. Oči jiskřící a mdlé zároveň, sledující smrt svoji, jak se vzdaluje. A tu oči, přes dno sklenky, zahlédly něco, co změnilo jeho svět. Život lehčí a i "lepší". Takový zamlžený...a nevýrazný. Kdyby věděl, hned by se ho zřek. Škoda lidstva je, že odraz, co na hladině měl se objevit, nebyl v pravou chvíli k nalezení. Odraz sebe sama, odraz smrti. Odraz hladiny, jež byla v očích opilcových, pak na sobě měla být. Odraz smrti. Co z hladiny do očí, a znich pak na hladinu odrazil se zpět.
freudik
18. 01. 2000
Dát tip
nezlob se,ale je to ponekud naivni a klisovite

BlackG
15. 12. 1999
Dát tip
to je hezkyyyy... (jako by to bylo o me osobe)...

kopretina.
14. 12. 1999
Dát tip
skvělé!!

Amorph
07. 12. 1999
Dát tip
Doufám, že až tam se nepropiju.

DeGra
01. 12. 1999
Dát tip
Poslední řádky - skvělej obraz... Každej z nás je opilcem - je to tak? Moc líbí...

Daimon Terr
01. 12. 1999
Dát tip
Máš talent a vkus ...
Dobrý ...

-- TIP -- za ten odraz smrti ...

...jeden TIP do tupláku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru