Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zetlela

01. 12. 1999
2
0
2234
Autor
Sarken

Lehounký závan vlasů měkký dotek popela obdivovali její krásu a nyní - zetlela. Na parketách jeviště ve vůni šatů moly prožraných tisíce přehmatů a zlatých desek - prodaných. Lampička na čtení otevřený dopis adresát dávno není TBC, zní na kartě úmrtní nápis. V ložnici doteky smích chrlení krve marné byly léky stejně jako prve. Velký pohřeb velká slova velké sobectví a smrt příde znova s maskou pokrytectví. Plno frází a neupřímných slz v těle mrazí z vůně hlíny z ponurých mlh. Jen on tam nestál v černém a neplakal tiše se smál když nůž k žilám tepajícím přikládal. Hlava klesá ránu tlumí koberec budiž proklet bezvěrec!
Medved
06. 10. 2000
Dát tip
Až mráz běhá po zádech... tip

Kovi
19. 08. 2000
Dát tip
Tohle se mi k tobě nehodí (sice tě ještě nemám tak důkladně proštudovanou, ale...) - nějak mi k tobě nesedí to vyjádření... vlastně bych to čekala obratněji podané... přesto toto dílko přesahuje mnoho jiných, jaké jsem kdy četla...

Prokletí
17. 08. 2000
Dát tip
*Zetlela: Nemám slov, smekám klobouk...smekám i Tip...c´est trés calme de mourir dans ces mots...

Sly
17. 03. 2000
Dát tip
Je to takové pravdivé… Jen by mě zajímalo, kdo byl ten on, jenž nepřišel.

leontynka
06. 12. 1999
Dát tip
vůbec se Merlemu nedivím, že je tak nadšenej.... působí to

AZALIN
05. 12. 1999
Dát tip
Tahle basen se mi z tvych dilek libila nejmin.. nevim proc.. neni v tom ta ladnost, ta nadherna poetika, ze ktere me mrazi.. presto to neni vubec spatny, aby sis zase nemyslela.. ;-)

Bibša
02. 12. 1999
Dát tip
Ohromně působivé, jako všechno od tebe, jako by dopadl těžké mrak a celou tě dusil ... bojím. Jsi v pohodě?

Merle
01. 12. 1999
Dát tip
Šari, tvoje poezie je pro mě lahůdkou, kterou si tu jako jednu z mála, můžu (a dokážu) vychutnat. Co jediný mi chybí, je rytmus, ale tady jsem ho kupodivu nepostrádal. Říct zbytečně dobrý je málo, tak přidávám tip.

DeGra
01. 12. 1999
Dát tip
Dokázal jsem si v tom najít, co jsem potřeboval - takže moc díky.

Daimon Terr
01. 12. 1999
Dát tip
Smutné ... Dobře napsané ...

IVANOL
01. 12. 1999
Dát tip
To je jako K.J.E.
-až zamrazilo-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru