Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochod stáda ovcí

07. 03. 2010
2
8
607
Autor
Mhh

Co na mne tak všichni civíte!
Vy! Vy všichni tady!
Jak vyzáblé hyeny, jenž po kousku masa toužíte!
Vy! Smečko hladových vlků, co svou kořist po nocích lovíte!
Stali jste se obětí dnešní společnosti!
Jste pouze stádo šedých ovcí, co na mě své urážky bečíte!
Jen proto, že nechci být ta "většina"?
A Vám, kteří se ode mne tak strašně lišíte,
budu stále připadat jak odporná tlející mršina!

Ale já jsem rád, že jsem odlišný - že má cesta je jiná.
Protože narozdíl od vašich mrtvých důší - ta moje je živá.


8 názorů

martinez
07. 03. 2010
Dát tip
avízkuj - jo, vlasy - to je asi nejjednodušší způsob :o) a to divadlo je celý v tomdle duchu? má to děj a nebo de jen o "přednesení" hesel a prezentaci názorů?

Garay
07. 03. 2010
Dát tip
Mám chuť na teba kričat: Prepač, prepač, prepač.. Mám chuť na tebe křičet: Promiň....Tak promiň....

Mhh
07. 03. 2010
Dát tip
A na ten druhej, dotaz jestli jsem rozeznat v davu. Tak veř, že jsem. A asi pravděpodobně podle mých vlasů.

Mhh
07. 03. 2010
Dát tip
Dobrej dotaz. Docela me i rozesmal. Ne nejsem, jen jsem potřeboval vymyslet neco na začátek divadla. A ono je takový jiný něž většina divadel co tady v okolí hrají ochotníci a tak a prostě myslím, že dnešní publikum, co tady je, to nějak nepochopí. A vím, že někteří na to budou strašně zavrhovat. A nebude se jim líbit to, že se nedržíme staré vyjeté koleje.

martinez
07. 03. 2010
Dát tip
třeba su jen nenáročná a v klidu - stejně jako má důše :o) by mě zajímalo esi seš na první pohled rozeznat v davu - a podle čeho :o)

Horkit
07. 03. 2010
Dát tip
Ty jsi punker?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru