Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska je děvka.

12. 03. 2010
5
14
772
Autor
Cucak18

Ó lásko

jak jsi všemocná.

Tak polib mi prdel

a táhni do kouta.

 

Vzala jsi mi vše

ty děvko proradná

nechci tě už vidět

tak táhni!

Táhni do kouta.


14 názorů

sepiolite
20. 03. 2010
Dát tip
láska je děvka možná, že ku°va by byla výstižnější, ale jinak dobrý, alespoň k něčemu ta škola je:)

snake_01
19. 03. 2010
Dát tip
Taky nevěřím, nebo spíš je mi to jedno, protože si myslím, že básnický text by měl mít aspoň minimální vnitřní myšlenku, vyblít na papír kdejaký žvást, to pro mě není umění...

Cucak18
14. 03. 2010
Dát tip
Jo minimalne by ji boleli zada...jo to je taky pravda :)

neroušek
14. 03. 2010
Dát tip
*

PST
13. 03. 2010
Dát tip
Dík, přece tam nebude nafurt ležet chuděra...jo život není sranda a tak je na nás, abychom se mu smáli... no né?

Cucak18
12. 03. 2010
Dát tip
Pubertální výkřik? A proč ne jsem v puběrtě a užívám si to :) PST tip pro koment. Takhle pěkně ji zvednout :) Tak možná by stačilo přepsat na ?????? a každý ať si doplní dle chuti.

Metta
12. 03. 2010
Dát tip
co takhle vyměnit první řádek, třeba o depko, nebo o zlobo :))

PST
12. 03. 2010
Dát tip
A děvka je často tak lákavá... No jinak by jí nebyla. ...na vysokých podpatcích z kouta se opráší zas slyšet je její smích a jinde zas haraší...

Pubertální výkřik? :-) Nevím, nějak jsem v tom nenašel nic zajímavého...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru