Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězdy

15. 03. 2010
1
1
454
Autor
v3rul1

HVĚZDY

 

 

Procházím se tmou a slyším hudbu, která by každému vzala dech.

Dává mi možnost létat, přejít na druhý břeh.

Slyšet neslyšitelné tóny a melodie tajů večerních překvapení.

Stojím jen tak na břehu řeky a čekám na znamení.

 

Měsíc své nitky rozvíjí po širokém kraji nedbajíce na okolní klid.

Rozzáří každou cestu, každý strom, jak kouzelný je jeho svit.

Ne každému se podaří nahlédnout do míst, kde jsem já už byla.

Dostala jsem se na všechna místa na světě, o kterých jsem snila.

 

Díky hvězdným přáním a tajným hvězdným poselstvím, co ovládají světy.

Zdá se mi, že rozumí každému mému kroku i slovu, tyto noční květy.

Slyším jen plynout řeku a vidím kolem barevné jiskřičky, co plní můj sen, moje přání.

Když věříš, splní se ti vše, na co pomyslíš, vnímáš jinak každý druhý den, nemáš ani zdání.

 

Co děje se kolem, když spíš? Otevřeš oči a přemýšlíš jestli sníš a nebo bdíš.

Nejsi schopný rozlišit sen od reálného příběhu?

To ještě není důvod panikařit, dát se do běhu.

Času ani osudu neutečeš i přes všechny své sny, ale s jejich pomocí, přečkáš ty zlé dny.

 

Pak jen zapomeneš na všechny své problémy a necháš se unášet vlnami hudby srdce svého.

Když budeš večer vycházet, nezapomeň se podívat na hvězdy, ty tě nikdy nenechají samotného.

Provází každý tvůj krok. Dokonce i ve dne, když je nevidíš. Jsou jako naší andělé.

Jestli anděly spatříš, to ví bůh. A jací jsou, to také. Ale hvězdy, ty jsou nesmělé.

 

Víme jistě, že existují a můžeme se na ně spolehnout. Každý večer je pozorovat odkudkoli.

Když se díváš z okna, ať už prší, sněží, či mrholí, srdce tě při tom nezabolí.

Nepřátelé našich hvězd jsou právě temné mraky, přes ně nevidíme naše zářící osudy a přání.

V takovémto případě není třeba plakat, zavřeme oči a ve snech jsou nám hvězdy k mání.

 

 


1 názor

Puzzle
17. 03. 2010
Dát tip
hezké...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru