Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

omluva ode dna

16. 03. 2010
13
21
1853

 

.Myslím že vám všem dlužím vysvětlení ohledně letošního jara. Že ještě nedorazilo, je moje vina. Je mi to líto, ale momentálně s tím nic nenadělám. Už několik let jsem mívala svoji první jarní básničku napsanou s asi měsíčním předstihem, ten pocit jara si ke mně vždycky našel cestu. Dokonce i v dobách, kdy jsem nepsala, vždycky byl se mnou. Letos nic, ať se snažím, jak se snažím, ani maličkaté rozjařeníčko ještě nepřispěchalo. Není pocit, není básnička... není básnička, nebude jaro...

Ale nevzdávám se, pořád je naděje, že se jaro ve mně přece jen probudí. Vám se tímto zatím omlouvám.

.


21 názorů

Fluidum
29. 03. 2010
Dát tip
Tak to ty! To já jaro nedělám, já jsem specialista na podzim, jen na něj pomyslím, třeba v půli srpna, mám ho. A neproste mě, abych prodlužoval léto, ne a ne a ne. Já totiž léto nemám rád, a jaro taky moc ne a zimu už vůbec, Ale ten podzim, to jo. Odvalím ho vždycky až s pomocí vánočních dárků. A jaro nedělají tající sněhy, ale vůně, vůně! Tak zavoň, koníku, zavoň! Až vyneseš vonné jarní trumfy, já už budu vytahovat z rukávu eso podzimu. Za jaro voňavé, za léto prťavé, za podzim důstojně opelichaný. Haj hou.

guy
18. 03. 2010
Dát tip
není knedlík, nebude se ministrovat .. :-)

Impresse
17. 03. 2010
Dát tip
:-)*

Zuzulinka
17. 03. 2010
Dát tip
v tom případě, je nepříchot jara tak trochu i moje vina...taky mě nic nenapadá

Muamarek
17. 03. 2010
Dát tip
A já furt, proč nejde jaro :-)) Marek

jejdavilda
16. 03. 2010
Dát tip
fuuuj moorgane,říkat ženě aby myslela na léta je hanba

Co nadelas :)

avox
16. 03. 2010
Dát tip
tak jo, pošlu ti jeden pocit, je to jen polotovar... :-))

moorgaan
16. 03. 2010
Dát tip
vykašli se na Jaro.. to už nezachráníš.. začni myslet na Léto!..:-))

Štírka
16. 03. 2010
Dát tip
...jo, vina se prý nemá přiznávat... Nevím, kde teď najdeš polehčující okolnosti. Chumelí už několikátý den... Alespoň si zkus domluvit, že sluníčko každý den vyleze z kanafasu za zamrká z oblohy...ať je to veselejší :-)

Atlantis
16. 03. 2010
Dát tip
Napiš jen, "Jaro je tu" a uvidíme a jestli ne, tak tě upálíme

Toscana
16. 03. 2010
Dát tip
na to se dá reagovat slovy z jedné písničky Luboše Pospíšila: "Někdy to trvá celý jaro než se tak trochu rozjařím..." :o)) - ale klídek, ono to přijde, i kdyby to mělo být až začátkem léta ;-) *t

koloušek
16. 03. 2010
Dát tip
Jenom žádné slzy, už to bude brzy!T*

nonamebeast
16. 03. 2010
Dát tip
ale slunko už občas vykukuje zpoza mraku...myslím, že se Ti to brzo povede:)

renegátka
16. 03. 2010
Dát tip
koníku musíš

A.H.
16. 03. 2010
Dát tip
Omluva se přijímá. Ale snaž se dál, zima už mě nudí. Včera i dnes tu zase sněželo. *t*

Hesiona
16. 03. 2010
Dát tip
Zkus aspoň něco na tři řádky... :o)

aha, proto mě napadají takové pohřební písně...:o) omluva ode dna se musí zapít. do dna...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru