Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak vznikl Bůh?

17. 03. 2010
1
4
443
Autor
Goldstein

(autor tuto hříčku myslí tím méně vážně, čím víc Vás její význam pobuřuje...)

"Ooo Bože! Bože! joooo..." Kdo z nás by tato slova nikdy nevyslovil ve chvílích, u nichž bychom si nepřáli mít své rodiče za prdelí? A to mě vede k myšlence, že starověký člověk určitě neříkal: "Ooo Mami! Mami! joooo..." ani "Ooo Slunce! Slunce! jooo..." Protože to nebylo to pravé ořechové. Po tisíciletí neúspěšných experimentů s různými slovy se jednoho dne stalo, že jeden člověk, patrně byl pomatený na rozumu nebo aspoň opilý, řekl: "Ooo Bože! Bože! joooo..." A viděl, že je to dobré. O chvíli později padla otázka: "Miláčku. Kdo je to Bůh?" Ale hledat význam v tomto slově by bylo jako snaha překládat prdění do korejštiny. Lidé si po celé generace ústně předávali toto slovo, protože když jej vyslovili, viděli, že je to dobré, ale pak se vždy ptali: "Kdo je to Bůh?" A protože to pořád nikdo nevěděl, ačkoliv ho už všichni znali, začalo se říkat: "Je to u Boha!" A abyste neřekli, že vám věším bulíky na nos, připomenu vám světoznámou floskuli: "Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo Bůh..." Zbytek Bible je jen historie hledání odpovědi na otázku, která lidstvo sužuje od nepaměti: "Kdo je Bůh?"


4 názory

Goldstein
18. 03. 2010
Dát tip
Barmane, Bůh není jen slovo, je to značka stejně jako CocaCola. ;-)

j@newe
17. 03. 2010
Dát tip
:-D

Barman
17. 03. 2010
Dát tip
Já bych řekl, že (B)bůh je jen slovo stejně jako třeba fráze: "Jó kurva jó!"

Norsko 1
17. 03. 2010
Dát tip
proč prdění. pro začátek stačí svahilština

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru