Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ořech

24. 10. 2001
3
0
1277
Autor
Faramiris

Tak tohle jsou pro změnu asociace řízené.. Asi mě baví zahrávat si, krátké hříčky jsou jednoduché a často docela milé. A klíčové slovo nebylo tentokrát slovo, ale předmět.. Dostala jsem do ruky obyčejný vlašský OŘECH :))

 

Ořech

 

černá, hnědá, ovál, rýha, špička,

šišoidní tvar podobný Zemi,

dva konce, dva póly - severní a jižní..

na severním tučňáci nežijí,

ale Polárka je přímo v nadhlavníku..

"JE DOBYT!"

zvolám v deset ráno na Kriváni,

když s Yannou mrtvy vyčerpáním

zdoláme horu kamení..

dnes budou možná už dvoubarevné,

bílá a šedá, sníh a kámen,

jako před sebou teď mám ten pohled,

když kolem jedu autem,

mávám Kriváni, co z druhé strany

vypadá jak ležící Indián..

ZNALI INDIÁNI OŘECHY???

koneckonců, ten můj vypadá jako malá scvrklá brambora..


Gekon
03. 11. 2002
Dát tip
asociativita ve spojeni s alhoholem dava zajimavej vysledek, kterej ted muzu na vlastni oko citit v polivce.. *!

tatokalan
02. 11. 2002
Dát tip
Týýýjo! Dobrý! Nějak mi vytanul na mysli Nezval, sakra, nepsal taky někdy asociativně? :-) Tip.

Prokletí
04. 01. 2002
Dát tip
řízené asociace? no nevím, svou asociativní tvorbu jsem před rokem zničil..... najěk mi to nesedí, je v tom znát ta plánovisotst, křížící se s asociativitou... no jo, dyk vim, že zas mluvím jak idiot !!! ;o)))) m.

Faramiris
04. 01. 2002
Dát tip
nikoli jako idiot... jsou to zkusebni texty.. a planovitost??? promin, ale tu tam nevidim, jde to od niceho k nicemu, jedine rizeni, ktere bylo, byl ten orech, ktery jsem dostala, pak uz jsem jen navazovala... :))) ALE DIIIIIK :)

Prokletí
04. 01. 2002
Dát tip
Faramir, nejni přece zač... nevím, já ale mám dojem, že to ztrácí tu úplnou šistotu asociativního psaní.. nejde o ořech, jde o ten celek, možná pro to, že si řeknem POJˇDME PSÁT ASOCIATIVNĚ... nevím, už do toho příliš zabředávám m.

Faramiris
29. 10. 2001
Dát tip
Skleboun: to je tezke, je treba k tomu znat Cimrmany, taky lonskou dovolenou, Yannku a Tatry :)) ovsem muj otec usoudil, ze mam zajimave myslenkove pochody (predposledni radek) :)))

Skleboun
25. 10. 2001
Dát tip
hups? Moc se nechytam, je to sice srtanda, ale kapku moc silne po ranu (dopoledni :)) jeste se vratim...

:o)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru