Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posté znova (pros mě znova)

22. 03. 2010
4
5
1364

 

jsme odsouzeni nevinou

ve stech zdech leč osamělí

jdeš za jiným, já za jinou

jsme chybovali, smůlu měli

 

odešly doteky z pod deky

odešly vyhlídky s nadějí

zůstává snad víra na věky?

zůstávám s vírou raději

 

zneužitá je panny duše

smrsklá do sebe se kaje

holý cit je pražen, sušen

radovat se chuť pak taje


5 názorů

Ne, tak to neni...po ste sla pryc, a ne ONA, ale ona :-)

LadyLoba
07. 04. 2010
Dát tip
jsi si jist, že i po sté šla znova za jiným?

Diky, me samozrejme tesi zajem a kladna kritika (i zaporna ovsem). Skoda jen, ze je toto "dilo" vytvorem reality a ne jen mysli...

Prosecký
23. 03. 2010
Dát tip
Tvůj nick zavádí mě k myšlence, že jsi šlechtického původu. To částečně vysvětluje i charakter tvé poezie. Je zajímavé, že vás odsoudila nevina. Byl by to první případ, kdy spravedlonost by byla skutečně nevinná, v lidských dějinách. Ve stech zdech člověk musí být osamělý, nemělo by tam tedy být "leč". Víra navěky zůstává, ovšem věřící umírají, takže je otázkou, co je lepší. Pokud byla zneužita jen panny duše, normální holka by krajně nespokojena reklamovala výkon, spíše než by se kála. Chápu že se neraduje. Budeme se těšit, jak budou soudy hrdinčiny pokračovat.

Velmi se mi to líbí. Je to jiný a to je fajn. t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru