Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutná předvolební úvaha

24. 03. 2010
22
29
1376
Autor
aleš-novák

když se

místo argumentů

vrhají

exkrementy

  

vznikají

místo

skutečných

volebních kampaní

jen hovniválky...


29 názorů

někteří vybíravější přece jen zůstanou u zkažených vajec...

Jardo, politiku používám taky jen jako terč posměchu....

Oldjerry
25. 03. 2010
Dát tip
Dobře věda, že do soukolí podvodů a válek o prebendy nelze s úspěchem zasáhnout soustřeďuji se na to, abych byl relativně zdráv a příjemně v rozpětí daných možností dožil svůj život . To ovšem neznamená, že mne hnusná politická atmosféra s dopadem na náš život a jeho kvalitu, nesere. Velmi, véééélmi...Jenže Češi se opět přizpůsobili přivandrovalcům - lžou a kradou. Co já - když mí soukmenovci jsou soukmenovci jiných kmenů? Tak si dám buřta, žejdlík, nohu přes nohu a ruče jmu se přečíst, co napsala Zuzulinka. Politika, zlo a smrt mi mohou líbat...

Zuzulinka
25. 03. 2010
Dát tip
ale nám to válí naši hovniváli už v nich asi klíčí politické mlíčí jet prostě..... Z.:-)

Prosecký
25. 03. 2010
Dát tip
Myslím, Aleši, že jsme tuto diskusi už jednou vedli. V letech 1848-1907 fungoval takový systém i u nás v obecních volbách. Voliči byli seřazeni od největšího plátce daní po nejmenšího. Ti, kdo zaplatili první třetinu daní, měli třetinu hlasů (i když to byli třeba jen tři sedláci nebo jediný velkostatkář), a tak dále. Ačkoli jsem velký příznivec středoevropských federací a liberální konzervativec, musím přiznat, že tento tzv. kuriální systém vedl k tomu, že velcí sedláci v letech 1850-1900 rozkradli pod rouškou obecních zájmů většinu obecního majetku a systém přihrávání veřejncýh zakázek právě tehdy slavil svůj zrod a první boom.

je to tak...správnější by bylo, kdyby váha volebního hlasu byla úměrná odevzdaným daním...prostě podle majetkového podílu, jako v akciové firmě...

Prosecký
25. 03. 2010
Dát tip
Čím je člověk starší, tím více si uvědomuje, že velká část občanů by měla být zbavena volebního práva.

avox
24. 03. 2010
Dát tip
že by už? za tohle ti tip nedám, dokud neupřesníš - kdy, kde, kdo atd... :-)

renegátka
24. 03. 2010
Dát tip
Věčný boj o to kdo je v této zemi nejchytřejší.Nakonec budou zmazaní všichni.

Toscana
24. 03. 2010
Dát tip
To je taková přímo ze života! :o))) *t

Ó
24. 03. 2010
Dát tip
...jak lvice bijem o mříže.../proti emancipaci hovniválek/...

Zbora
24. 03. 2010
Dát tip
:)

Diana
24. 03. 2010
Dát tip
Na Bíšu nevolej, Nore náš rozmilej, Bíši se nedovoláš, z určitejch písmáků upad´ do komatu, trápils ho - a teď to máš! (Na notečku U panskýho dvora, náš Vitoušek orá, strakatý volečky má...)

Metta
24. 03. 2010
Dát tip
mně tu chybí jejda

Norsko 1
24. 03. 2010
Dát tip
ne, ty sem patříš

Metta
24. 03. 2010
Dát tip
N1: už jsi tu podruhé, tak ho furt nepředbíhej

Norsko 1
24. 03. 2010
Dát tip
Už zde chybí prakticky jen Bíša. Bíšo !

Diana
24. 03. 2010
Dát tip
No, na tom je hodně pravdy - bohužel!***

moorgaan
24. 03. 2010
Dát tip
no tohle mne moc nevoni...

snake_01
24. 03. 2010
Dát tip
a z volebních UREN obyčejné URINY :O)

Garay
24. 03. 2010
Dát tip
Bum.... :D

baaba
24. 03. 2010
Dát tip
taky házím lístky do osudí... pokaždý když se pořádá ta loterie (LOTeRie) zatím jsem hlavní nevyhrál:) alespoň nemám ten pocit:O)

Metta
24. 03. 2010
Dát tip
už se vrhají aj exklementy?

Norsko 1
24. 03. 2010
Dát tip
Heuréka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru