Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis pro mimozemšťana

29. 03. 2010
2
7
1566
Autor
mata11111

Dobrý den pane mimozemšťane Laste,

chci se Vás zeptat na pár věcí, na které vůbec neznám odpovědi!

První otázka se týká Vesmíru. Doufám že odpověd na ni budete znát. Byla bych první kdo by to věděl. Ta otázka zní... Jak velký je Vesmír?

Touto otázkou se trápí mnoho lidí, byla bych vážně ráda kdyby ste mi na ní odpověděl pane Laste.

Na Zemi se jinak máme dobře, bojíme se však roku 2012! Určitě ste o tom už slyšel co se má stát. Jenomže my sme pozemšťi a nemůžeme s tím nic dělat.

Také bych chtěla být mimozemšťankou. Létala bych létajícím talířem a měla bych tolik místa. Kéž by se tady dalo dýchat.

A co Vy? Nepřijede te se k Nám podívat?

Ještě bych se chtěla zeptat na hromadu otázek, ale zaptám se jen na jednu! 

Kruhy v obilí děláte vážně Vy? Jsou moc hezké a zajímavé.

Už mi dochází papír. Musím už končit, doufám že mi odpovíte. Byla bych velmi ráda.

                        

                                                                                                                                                       Tak Na shledanou pane Laste!


7 názorů

mata11111
24. 11. 2010
Dát tip
to byla moje babi, pod mým heslem:D

mata11111
18. 11. 2010
Dát tip
překvapuješ mě moje Ma, libí se mi to tvoje spisování, pokračuj, je zajimavé to čist, pa Ba

moje první poznámka byla ukvapená, to tu ještě nic kromě nadpisu nebylo... dám ti tip pro povzbuzení.

mata11111
30. 03. 2010
Dát tip
děkuju(děkuji)

mata11111
29. 03. 2010
Dát tip
mě se to uložilo samo už to tam je!

pěknej :o) to si Paroubek počte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru