Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za všechno může počasí

29. 03. 2010
0
2
367
Autor
gamesis

Poslední dobou vidím často v televizi spoustu havárií, bouraček a kolizí jak aut osobních, tak i nákladních. Dopravní prostředky není snadné na silnici v zimě, a navíc na ledu, udržet. Vždycky vidím řidiče nabouraných vozidel a reportéry, jak mluví o namrzlé silnici. Ano, přeci když je zima, je jasné, že se může na silnici objevit led a bude to klouzat. Jenže aby někdo tvrdil, že za nehodu může led nebo dokonce zima, se mi zdá poněkud bizardní. "No, takhle sem jel do zatáčky a najednou to přestalo zatáčet, jel sem pořád rovně a zastavil až o strom." nebo: "To prostě nešlo zvládnout, je to namrzlý a to auto si dělá co chce." Tak takovéhle typy výmluv mne opravdu fascinují. Zajímalo by mě, jak může někdo dostat řidičák, když ani neumí ovládat dopravní prostředek za ztížených podmínek. "Za to může led a zima." Panebože! Co je to za pitomost? To je jako kdybych v létě náhle prudce zabrzdil, a zezadu do mě narazilo jiné auto. Říkal bych snad, že za to může suchá silnice a léto, protože kdyby tam byl led, auto by jen tak rychle nezastavilo?


2 názory

FAE BOMB
31. 03. 2010
Dát tip
Ten samý názor.

Petrusha
31. 03. 2010
Dát tip
je mi veľmi ľúto, ale na toto fakt nejde napísať vážna kritika ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru