Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvanie

26. 10. 2001
5
0
1324
Autor
Sylvia

Prijmi dnes láska

pozvanie

k prestretému stolu

 

naber si prvý dotyk

do studených dlaní,

vyprázdni čašu spomienok

 

a ja v tieni zradných sviec

tíško zahrám Ti svoj

posledný song.

 

 


vero
06. 03. 2002
Dát tip
krásné, jemné, dojemné, smutné, pravdivé...*

Sylvia
05. 11. 2001
Dát tip
Ahoj NoHead! Nuž, to pozvanie k poslednéhu songu.........veď, hej, zaspievať by sa to dalo aj v tráve pod slnkom (som tiež vášnivý milovník prírody), ale mala som na mysli song, akože posledný, chcela som k nemu vytvoriť prostredie, ktoré mi na tú (smutnú) príležitosť akosi sedí viac..... mám rada čaro atmosféry prítmia, sviec, hudby. Vtedy akoby aj smútok sa zakrádal pomalšie (a v tom prítmí ma možnože ani nenájde).

NoHead
05. 11. 2001
Dát tip
Jasne, chapem, ved som nekritizoval basen, ale posledny song. Vlastne ani ten som nekritizoval, len mi to bolo luto. A este k tomu som pouzil divnu predlozku :o))).

NoHead
03. 11. 2001
Dát tip
Nuz neviem ... pozvanie na poslednemu songu ... je to krasne, ale asi by som len nerad nieco take prijimal. Neslo by to len tak si zaspievat ... na trave pod slnkom (ok, leto je uz prec, ale ved casom opat pride :o))) a zase zajtra alebo o tyzden to zopakovat?

Ribi
31. 10. 2001
Dát tip
chladivé sú rána...bezkrvi...vykrvácať donaha t...neskutočnosť! dúfam...žeáno

Naso
29. 10. 2001
Dát tip
hľa, citová gastronómia! Tip už za nápad a pravdaže, za spracovanie a jemnú výpoveď!

Pepo
27. 10. 2001
Dát tip
Je to také smutné... ***

proto
26. 10. 2001
Dát tip
jak dramatické :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru