Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hostina

08. 04. 2010
2
4
1108
Autor
Alma Perdida

A je prostřeno, na stole se nachází vše, co mohu nabídnout. Dejte si salát mé soudnosti, pokapejte jej kapkami mého zoufalství.

Srdce ležící uprostřed stolu stále ještě tepe, trhavými pohyby poskakuje po talíři.

Ve střevech ještě vidíte mé poslední jídlo a oranžovou pilulku vitamínu C.

Kbelíky na zvratky najdete po levé straně židle...

Jako bochník chleba vám poslouží má pravá ruka, nůž máte u svého talíře.

Žaludek se svými stahy snaží dostat ze stolu. S odporným mlasknutím padá na zem. Tak to se vám všem vážně omlouvám...

Duši se mi podařilo uvést do kapalného skupenství a najdete ji v kanopě vlevo od srdce.

Zbytky zkrystalizované sebeúcty jsou v solničce. Ne, víc jí opravdu není.

Levá ruka slouží jako názorný příklad, jak užívat nůž...

Levé a pravé prso naaranžované na talíři jako takové malé pohoří s obnaženými vrcholky bradavek, při každém i nepatrném šťouchnutí do stolu vypadají jako pohoří při zemětřesení.

Prstíky v misce upravené jako hranolky.

A vagína ležící osamoceně na okraji stolu, sama na talíři. Patří jí to! Svými stahy nic nezmůže.

Oči se kutálí po stole a hledají kde by zapadly...Ano, moje oči, které každý obdivoval, přesně tyhle oči se kutálí po tom špínou a hnusem prolezlém stole sestaveném z kostí.

Tak pojďte, dejte si!

Dnes je to na mě!


4 názory

Děkuji :-) tuhle mám obzvlášť ráda, tak mě potěší, když se někomu líbí ;-)

Drsné, ale pekné. Symbolicky si sa celá rozdala, ešte aj so skvapalnenou dušou - to vyzerá na zretie osobnosti. Dokonca aj tie oči hladajú, kde by zapadli. Želám Ti, nech zapadneš v spoločnosti na také miesto, kde budeš užitočná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru