Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pampelišky

14. 04. 2010
8
9
274
Autor
Eriu Crann

 

Už nejsem malá

když si trhám pampelišky

Vím dobře

že ty drobné broučky v jejich květech

neumíš ocenit

 

Jen mi neříkej

že tak je to správně

 

Někdy jsou právě broučci to

nejkrásnější

 

na pampeliškách


9 názorů

Eriu Crann
27. 04. 2010
Dát tip
Nevím, zda mám reagovat sem nebo k vaší "Kritice nekritice" - pohled devítiletého dítěte v tom je. Nezastíraně. Bez pomoci maminky a na protest (též nezastíraný a též dětinský). Protože v některých chvílích mi těch devět je :-)

Whitesnake
20. 04. 2010
Dát tip
Dobrý den, jelikož jedno z vašich dílek hraje podstatnou roli v diskusní úvaze KRITIKA NEKRITIKA:... je slušnost vás upozornit, že ji najdete na titulní stránce tohoto portálu. Aby to nebylo o vás bez vás.

Srozumitelná a krásná***

...hromadu lidí ani nezajímá že tam jsou,jen pampelišku utrhnou a zahodí

javavia
14. 04. 2010
Dát tip
a někdo neocení ani ty pampelišky*

naira
14. 04. 2010
Dát tip
...na zdánlivě nepodstatné maličkosti k nepovšimnutí mnohým, řečeno moc a mnohé, co se ani nedostane kam má... ...a ani v tom v podstatě není záměr...jen co kdyby náhodou... ač marně... tak třeba příště...i když ...někdy stačí jen vypovídání se... ..a třeba někdo pochopí víc..... ...je to výstižný, bo mám pokračovat... ...ne... ber mě s rezervou..;) ...ale oslovila ...a možná víc než myslím..zatím...;)

Eriu Crann
14. 04. 2010
Dát tip
No, tomu se říká výstižný komentář :-D Díky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru