Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha nad žákovskou knížkou

15. 04. 2010
14
22
1482
Autor
aleš-novák

domluvte prosím

své dceři

neustále ji

přistihuji

při opusování...


22 názorů

A.H.
19. 04. 2010
Dát tip
opusovává mu opis

A.H.
19. 04. 2010
Dát tip
*

Toscana
19. 04. 2010
Dát tip
Tak to máš teda kliku několikrát zalomenou, to by se ve škole blbě vysvětlovalo... :O)))

naštěstí neopusuje pod lavicí...

Toscana
19. 04. 2010
Dát tip
Dneska jeden fakt neví, čeho se od těch holátek ještě dožije... :o))) *t

moorgaan
15. 04. 2010
Dát tip
proboha jeste ze ne pri opesovaní!.-))

Háber
15. 04. 2010
Dát tip
paráda *:))))))))*

Takže, pánové, nagooglujte si friško Mazurek opus 49, je to v e moll, a pěkně rytmicky, ať se mi v tom largu nezamotáte jako posledně, jinak místo honoáře dostaneme zase teplé pívo a studený párek.

snake_01
15. 04. 2010
Dát tip
to je skoro opus, jen to rozšířit...

zpěvníčky... onehdá jsme seděli v osvěžovně s kytarami, sklerotičtější hráči listovali zpěvníky (všiml jsem si, že už všichni tisknou songy z internetu, takže formát je A4)...tak mě napadlo, že jednodušší by bylo , kdyby všichni měli notebooky s připojením, nalistovali si stejný zpěvník a odpadlo by dohadování "od čeho jsme to minule hráli"...

Představa je to hezká, mít plnou knihovnu šekových knížek, z času na čas vytrhnout stránčičku, opatřit ji autogramem a potěšit tím tu hokynáře, tu krupiéra... No, ale zase - ty naše zpěvníčky, Aleši, ty nám ani Grebeníček neznárodní, kdyby na to došlo.

baaba
15. 04. 2010
Dát tip
:O) Dcera opusuje propuskou

dnešní titulek v Blesku: Hokejista Jágr se vrací z Las Vegas o žebrácké holi...

No jo, ale tak nanejvýš zpěvníčky. Jarda v Las Vegas rozdává (a podepisuje) šekové knížky!

pche, my beatnici vydáváme zásadně v San Franciscu...:o)

Ano vydal. V Las Vegas byl minulou sobotu.

ano, Květoni, můžeš za to ty. Svými poznámkami o tesání básní do opuky :o) btw: nejvíc mlátí o puky Jágr, už něco vydal?

avox
15. 04. 2010
Dát tip
podivná kantorka, nevidí si do pusy měla by to dítě chválit jestli píše opusy :-))

Snad opüsování, ne?

Diana
15. 04. 2010
Dát tip
Tam to tedy vypadá! ;-)))***

Vaud
15. 04. 2010
Dát tip
To by mohla byt i poznamka v zakovske knizce Homera :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru