Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soukromá poetická párty pro dvě kočky

29. 10. 2001
0
0
1282
Autor
Dvě_kočky

Studujeme v Brně, ale jsme odjinud, takže tu moc básnířek a básníků zatím neznáme.

Chtěly bychom uspořádat privátní večer poezie, pokud má někdo z Vás zájem seznámit nás se svými básničkami na uzavřené akci, dejte vědět. Zveřejnily jsme i e-mail na nás.

Podrobnosti můžeme probrat i osobně ve středu od 20 do 23 hodin v brněnské jazzové kavárně Podobrazy (na Moravském náměstí v budově Moravské galerie), kam jdeme na koncert Maxbandu. Určitě s sebou můžete vzít i svoje ukázky. 

 

Platíme pouze úsměvem, věříme, že Vás to plně uspokojí :-)


Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
JÁ JSEM SE NEZTŘÍSKAL, TO TEN BLBÝ KOMPL! (To se Ti to kritizuje, když jsi Anonym 24!)

Petula
12. 11. 2001
Dát tip
Wopi Do Brna daleko, ale ty náušnice, ty bych chtěla!!! Kde jsi na nich byl???
Zvědavá ░▒▓-_-▓▒░ Petula

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
:-)))))))))

Víla
03. 11. 2001
Dát tip
Lidííííííííí!!! Já se na Vás tak těším!!!! Ale do té kavárny nemůžu, z Těšína si tak ve středy odskakuju leda tak na záchod...

Bacil
01. 11. 2001
Dát tip
Nojo, nevyšlo, ale snad ještě bude příležitost 2 kočky poznat. Například na Šuplíku, tam snad budu.

Bacil
01. 11. 2001
Dát tip
Nojo, nevyšlo, ale snad ještě bude příležitost 2 Kočky poznat. Například na Šuplíku, tam snad budu.

Vaca
01. 11. 2001
Dát tip
tak,tak Vio, už se na 1.12. těším... :o)))

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Jejda, já jsem měl dovolenou, a tady se dějí věci... MM už napsal o Šuplíku, ale možná ten původní záměr by taky nemusel být zavrhován...

Merle
31. 10. 2001
Dát tip
Dědo, dědo...ty seš přece pořadatel... myslím, že tě stejně diskvalifikujeme pro podezření na doping :)

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Ale ty dnešní podobrazy nevím, jestli stihnu a zvládnu. Neslibuju nic.. spíš asi mi to nevyjde.

Bacil
31. 10. 2001
Dát tip
Ale ty dnešní podobrazy nevím, jestli stihnu a zvládnu. Neslibuju nic.. spíš asi mi to nevyjde.

Mahoney
30. 10. 2001
Dát tip
dědouchu, hlásím se :)))) díky :)))

Merle
30. 10. 2001
Dát tip
HŇ HŇ HŇ.... teď už písmák nemůže vymřít :) holky vybírejte opravdu jen ty nejlepší básníky, ať to jednou nesklouzne k nějaké poetické de-generaci ;)) dědouchu prvního, nebo nejvíc? :))

Vojtek
30. 10. 2001
Dát tip
Jo ja jsem po flasce rumu taky krasnej...a romantickej!!!!!

MM
30. 10. 2001
Dát tip
sledujte srazy, akce -> v klubu mýdlo se konají pravidelné literární večery (tzv. literární liquidace) co měsíc - listopadový se právě chystá :) a rádi uvidíme / poslechneme si nějakou čerstvou krev :) brňáků je na písmáku dost a spousta jich není na písmákovi, ale zas na liquidacích, nebo taky na tzv. "šuplících" (klub Leitnerova, taky jednou měsíčně, konkrétně teď 13.11. v 19:30 - více zde)

Dědouch
30. 10. 2001
Dát tip
Mahoney+Merle: Vzhledem k tomu že zvítězím ve všech kategoriích se dostane na každýho.

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
che...kde mate ten e-majl??????...:-)

RainMouse
29. 10. 2001
Dát tip
Když já se koček trochu bojim...

Dvě_kočky
29. 10. 2001
Dát tip
Ono to tu není ? E-milka jsme daly do profilu, můžeš psát na katce@post.cz :-) No teda, pánové, čekaly jsme větší ohlas :-)) Možná že i nějaká dáma bi se mohla přidat, že ?

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip
Do profilu jste to daly pro systém. Kdyby to mělo být vidět, museli byste to dát buď do Oblíbení autoři nebo do Vztah k literatuře. ;-)

Dvě_kočky
29. 10. 2001
Dát tip
jde se na věc ;-)

Astalavista
29. 10. 2001
Dát tip
Mrzí mě, že nejsem v Brně, tam bych si snad užil plně, dvě kočky a poezie, přijďte, snad vás neubude :)))

Wopi
29. 10. 2001
Dát tip

Vio
29. 10. 2001
Dát tip
Z Prahy daleko. Ale přijďte, kočky, na čtení do Slatiny 1.12. Tam budete mít na výběr ;-)

Naso
29. 10. 2001
Dát tip
A v Bratislave ste taktiež vítané!!! :-)

Kastel
29. 10. 2001
Dát tip
Bez kocoura kočka koťat se nedočká možná je to lepčí - proto radej´ křepčí (to je zase blbost - no nic,ale že nejsem z Brna mě fakt mrzí - nejspíš bych byl asi drzý...)

Vojtek
29. 10. 2001
Dát tip
jo jo...jak jde vo 2 kočky....tak jde i poezie stranou...a že by mi to nějak...

papouch
29. 10. 2001
Dát tip
já se koček nebojím ale ženskejch jo

Cavalera
29. 10. 2001
Dát tip
Tak nevím, zda-li zpřesňující poznámky dvou koček nehovoří spíše o sexuální seznamce, než o literárním potlachu:-)))))

Dědouch
29. 10. 2001
Dát tip
vzhledem k tomu že píšu mimořádně krásný básně a neváhám je použít jsem naprosto připravenej akci podepřít svou přítomností.Za asistence svého osobního trenéra (papouch) a dostatku rumu jsem připraven básnit libovolně dlouho na jakékoli téma.Honorář věnuji ve prospěch prvního citově deprivovaného písmáka kterej se přihlásí...

zoo
29. 10. 2001
Dát tip
A sákryš, to nám to tu krásně sklouzááávááá... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru