Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V Bohnicich

30. 10. 2001
1
0
1109
Autor
Jenda

Ahoj lidi, jsem nově v Pismaku a přicházím na trh třeba s touhle básní, inspirovanou srpnovou návštěvou areálu blázince(dobrovolnou)..

V Bohnicích

 

V lipových alejích

těla svá prohání

vína jim nalejí

červení havrani

 

Nejsou ty mozkovny

které tu léčíte

tolik vám podobny

jen se jich bojíte?

 

 


Milly
20. 01. 2004
Dát tip
jojo, v Bohnicích je to hezký, význam tak částečně...vždyť ty pacienti tam jsou často nešŤastný lidi a oni se jim snaží pomoct.

Jenda
05. 02. 2003
Dát tip
hubertxy:máš pravdu...pozměním to dík

zoo
31. 10. 2001
Dát tip
Zvláštní, kolik nedorozumění na několika řádcích. :-))) Jendu chválím, že kouká a vidí. Kousek vedle se mi něco jako dílo líbilo víc, ale tady je možná víc vcítění. Nicméně - nejsou. Jistěže nejsou. My jsme odpovědni.

nebraska
30. 10. 2001
Dát tip
no, mne sa najviac paci prva strofa......tajemna-nezajima zial nieje rym...lecite-bojite je rym, len velmi jednoduchy..., aj svedkove-predkove..... :) ale ta prva strofa je moc moc dobra, co sa tyka obsahu, aj volby versov....

Semipalakva
30. 10. 2001
Dát tip
.....četl jsem...přečetl jsem.... a jsem mimo----...

Jenda
30. 10. 2001
Dát tip
Vubec nerozumim...!

Jenda
30. 10. 2001
Dát tip
Myslel jsem, že nerozumím tomu s těmi SPONami..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru