Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velké D

28. 04. 2010
1
8
658
Autor
1Kuřátko1

jen na d *Domek je jméno a to první je prostě malý domeček

den

dům

domek

dřez

dole

drží

dáš

dárek

Diana

Domek *

(s prominutím) držka

(-//-)debil

dálka

dálnice

dřeň

 

 

          .........                                     .....................                                     ....................

          .........                                       ........................                                    .............

 

 

               A                                                    T                                                     D


8 názorů

1Kuřátko1
27. 10. 2010
Dát tip
už jsem jí napsala takže máto jdu psát znovu jasné?

mata11111
30. 05. 2010
Dát tip
Emo to mi vysvětli přoč... závidíš mi snad???? ještě si to rozmyslím.... stejnak bych psala a vymýšlela jenom já víš co něco mi napiš nějakou hezkou historku a já se na ní mrknu. (Jsem zvědavá) hlavně ať to neni třeba něco na H nebo V prostě nějakou povídku, historku,... .

1Kuřátko1
30. 05. 2010
Dát tip
Tak jo hned MáŤu zavolám jestli souhlasí vona jde teď do kina tak doufám že to stihnu..

no, mata1111 má trochu lepší styl :o) ale ne abys jí zbila, spíš ať tě to naučí...nebo pište společně?

1Kuřátko1
29. 04. 2010
Dát tip
jasně já sem si jenom tak jako že okrasně ...(abych tu měla nějaký dílo) víš co...

Taubla
29. 04. 2010
Dát tip
hledám souvislosti

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru