Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z knihy Zkazkamana - Obušok, z pytla von

02. 05. 2010
0
1
1160
Autor
grrant

Bol raz chudobný nezamestnanec a ako tak nič nerobil bol si, ako vyštudovaný letecký inžinier, zháňať miesto na miestnom letisku. Ako sa vracal, tak mu jeden podvodník predal somára ktorému vypadávali chlpy a zlato, plesnivú starú vreckovku ktorá prestierala teplú stravu o troch chodoch a mech z obuškom. Chlap sadol na úbohé zviera, kopol ho do brucha aby sa pohli a vyrazili domov. Cestou však chlapovy došlo ovocné víno a tak sa zastavil vo vyhlásenom podniku druhej cenovej skupiny. Krčmár mu nalial, podľa jeho priania a približne o polnoci bol už chlap tak opitý že úbohému krčmárovy nanútil svoje veci. Potom na neho v zápale opileckého hnevu vypustil obušok, ktorý zmlátil krčmára do bezvedomia, s trvalími následkami. Keď sa krčmár konečne prebral zavoall na jediného muža a hordinu ktorý trestá bezprávie a pomáha úbohým a tím čo im bolo uškodené. Ten si vypočul krčmárovu verziu a zmlátil ho do nemoty za jeho debilitu. A potom išiel vyplatiť po práve aj hlavného vinníka. Došiel ku nemu domov kde ho videl ako núti oslíka púštať zlaťáky. Chlapa toho zmláti do nemoty, nohy mu zláme a pustí sa do tých jeho vynálezov. Zobral do parády vreckovku, prestieral jedlá, prestieral až dovtedy dokým neprestrel lístoček že došli zásoby. Vysmrkal sa do nej a potrhal ju. Potom sa pustil do oslíka. Otriasal ho a zlaťáky jedol, veď čo iné sa snimi dalo robiť, nechcel aby došlo k inflácii. Nakoniec keď zistil že toho zlata je asi nekonečno, tak oslíka oholil a ružového nakopal a vyhodil do prievanu. A nakoniec vypustil obušok. Zkazkaman ho zlomil, spodnú časť rozchrúmal a hornou ešte vyplácal toho nezamestnaného chlapa po zadku. Rozkopal mu hrnce na plote a rozohnal dobytok. A nakoniec odišiel ako hrdina.


1 názor

Taubla
03. 05. 2010
Dát tip
hm hm hm, njn ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru