Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z knihy Zkazkamana - Hrnček var

02. 05. 2010
1
2
1101
Autor
grrant

Zkazka man sa prechádzal po meste kde bol jeden z najznámejších sirotčincov v krajine. Prišiel riešiť stažnosti. Vraj miestny mäsiar nedodáva mäso sirotám ale miesto toho im dal hrniec ktorý vyvára len obyčajnú prostú kašu a aj to len vtedy keď sa mu povie.  Zkazkaman ten pohár našiel, rozdrtil ho a sám vymiesil a vypálil iný, lepší. Taký ktorý neprestieral len kašu. Prestieral kompletné menu, Chateau la Tour 1886, husiu paštiku, perzský kaviár, sviečkovú wagyu, čierne lanýže v škovránčích jazýčkoch alebo pandie stehienka. Samé prosté jedlá. Bol potešený že deti majú konečne čo jesť ale keď videl že si objednali páva ale ziedli len oči a zbytok vyhodili tak ich ztrestal a zmlátil lebo také plytvanie nepamatal. Hrnček ziedol, sirotčinec zrovnal zo zemou a obyvateľov ziedol. A potom sa išiel porátať s chamtivím mäsiarom. Išiel do jeho dielne kde mal vypálené celé palety samovarných hrnčekov, vraj proti svetovému hladu. No jasné. Zkazkaman rozmlátil dielňu a hrnčeky na prach a mäsiara ziedol, aj jeho zásoby mäsa, dom aj záhradu a na ich mieste postavil verejné kúpalisko, ktoré hneď naplnil. Keď sa vypráznil odletel. Zase zvítazil.


2 názory

Taubla
03. 05. 2010
Dát tip
trochu tvrdé, ale fajn čtení

tak se na ně musí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru