Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z knihy Zkazkamana - Soľ nad zlato

05. 05. 2010
0
0
1041
Autor
grrant

Zkazkaman bol pozvaný na hostinu v jednom anonymnom kráľovstve. Jedol čo mu hrdlo ráčilo ale po chvýli si uvedomil že je jedlo bez soli. Nahneval sa a úderom päste zlomil stôl. ,,Prečo dávate jedlo bez soli?´´ Kráľ sklopil zrak a povedal: ,, Teroristi pod vedením mojej najmladšej dcéry ovládli solné bane a zlý dobrý princ zastavuje nákladiaky a lietadlá plné soli.´´ Zkazkaman mu strelil po papuli: ,, Neboj sa kráľ. Hneď všetko vrátim do pôvodného stavu.´´ Vyskočil z okna a vydal sa na okružnú trasu okolo solných baní. Teroristov pojedol a v poslednej narazil na samotnú princeznú. Tú prehol cez koleno a naplácal jej na zadok. Potom ju kopancom poslal do kráľovstva ku otcovi. A išiel sa porátať s princom. Malíčkom mu odpinkol hrad, harém rozohnal a princa zasadol. Potom pojedol všetky zásoby soli v jeho kráľovstve. Začalo ho však smädiť. Tak vypil jazero a tím zbavil kráľovstvo vodných pläch, nehovoriac o tom že zašliapol pár kopcov. Potom si však uľavil naspäť do jazera. Všetci boli opäť štastný.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru