Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šofér

05. 05. 2010
0
6
1041
Autor
Pošťák

Déšť stíral z oken prach, šofér měl už hlad,
ona měla černý šat, za rohem měl svůj sklad.
Tam složil svůj truck, ale chtěla jet ještě dál,
šéf mu půjčil vůz, jeli cestu kus a ještě dál.

Vůz už krájel mrak, míjel je rychlej vlak,
co vez vagon plnej snů pravejch právě tak.
On chtěl být s ní, ale jak jí to vědět dát,
v zádech prach a slunce hold jim mohlo vzdát.

Dlouho zapomenuté sny přicházely podle cesty,
převáželi jenom šéfovi přes státy jeho vesty.
I když cesta byla dlouhá, prašná a klikatá,
k restu dojeli, když odbíjela už zase pátá.

Po večeři tím restem ona provoněla mátou,
vyplili skleničku víná už asi jen pátou.
Čas letěl a noc už měla na kahánku,
vyspali se líp než v nějakém zámku.

Další den byli za hranicí, kde vycházelo slunce,
teď už jezdí spolu. štěstí je cenná každá unce.
Vůz jede stále v dál, on je jen silnice král,
vedle něj sedí dáma a vítr si s motorem hrál.


6 názorů

Miroslawek
11. 05. 2010
Dát tip
Chlapče, chlapče, nemáš vůbec jasno o rozdílu mezi poznámkami k textu a poznámkami osobními. Co se onoho textu týče - kdyby bylo co kritizovat, možná bych se dopustil i kritiky - jinak je to přesně dle tvé poslední věty.

Miroslawek
11. 05. 2010
Dát tip
Chlapče, chlapče, nemáš vůbec jasno o rozdílu mezi poznámkami k textu a poznámkami osobními. Co se onoho textu týče - kdyby bylo co kritizovat, možná bych se dopustil i kritiky - jinak je to přesně dle tvé poslední věty.

Pošťák
11. 05. 2010
Dát tip
Někteří lidé ale ba co hůře i celé národy se snaží svoji omezenost a malost odstranit tím, že ostatní lidi a národy označí za ještě menší než jsou oni sami. Tvá kritika ve mě vyvolala tento názor. Rady nemá cenu dávat, protože se blbec nepoučí a moudrý člověk je nepotřebuje.

Pošťák
11. 05. 2010
Dát tip
Někteří lidé ale ba co hůře i celé národy se snaží svoji omezenost a malost odstranit tím, že ostatní lidi a národy označí za ještě menší než jsou oni sami. Tvá kritika ve mě vyvolala tento názor. Rady nemá cenu dávat, protože se blbec nepoučí a moudrý člověk je nepotřebuje.

Miroslawek
10. 05. 2010
Dát tip
Chtěl jsem poznamenat, že to není dobré ani na podpal v krbu... ovšem moment "vyplili skleničku víná" mne pobavil.

Taubla
06. 05. 2010
Dát tip
Pěkné, netradiční téma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru