Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilá romance

07. 05. 2010
4
5
1648
Autor
Michelle *_*

V duši chlad a v očích nic. Prostoduchá slova tvá mi jak víno útroby prolévá. Marně pátráš v mém nitru, hledajíc zbytky toho, co bývalo mnou. A tak neplač, když ze světa odcházím. Těžce a pomalu jako ranní výčitky, které přijdou po nocích. Jako Don Quijote bloudím tmou a doufám ve světlo. V tichu hlučném jako šepot deliria. Svou tíhu budu dál nést na křídlech mosazných andělů.
A láska pomíjivá jako opilců smích plazí se přede mnou jako had. Umírá se mnou ve mně. Tvá láska je maskou předstíranou a život je jen přehlídka karnevalů.
Tak zvedněte číši, když odcházím. Nežádám o soucit. Křehký a pokorný. Hleďte na mne poprvé v životě bez masek.
Nechť srdce vaše tepou dál. Ten zlořečeně pravidelný rytmus. Tak věčný, tak vděčný.


5 názorů

mě tam právě ta poslední věta sedne dost...takový naštvaný zakončení. je znechucenej. z nás.

zlý_mýval
15. 05. 2010
Dát tip
Ta poslední věta mi tam moc nesedne, ale jinak se mi to celkem líbilo, správná slova ve správný čas

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru