Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O smyslu výletu do K.

08. 05. 2010
16
11
1243
Autor
Pacer

Janku,mýlíš se ty cedulky uváděly cíle a ne kolik času na ně máš Bylo by krásné pochopit cíl dříve než jej dosáhneš

Seď poblíž

a bezcílně mlč

a nehryzej si nehty

..někomu to trvá dýl

 

Zrozeni

na počátku kratičké cesty

chvátáme, posedlí touhou

co nejdříve dosáhnout

cíl


11 názorů

Pacer
13. 05. 2010
Dát tip
Opožděný dík za návštěvy i vyjádření :) J.


Zbora
09. 05. 2010
Dát tip
Mně se líbil prolog, dokonce bych řekl, že jeho závěr se nejen moudře tváří ale ve skutečnosti i mudrý je. Budu si ho muset uložit, abych nezapomněl. Samotné dílo už se mi tolik nezamlouvalo. Přijde mi jen jako omílání.

Smetiprach
09. 05. 2010
Dát tip
potažmo orlojář: hele hošku, mejch 185 centimetrů vejšky a 90 kilo váhy je obezita? ale proč ne, jasně... cítím rezervy... ještě máknu... :-)

moorgaan
08. 05. 2010
Dát tip
presne tohle stve zensky...ze chvatame a jsme u cile driv nez ony :-)))

Pacer
08. 05. 2010
Dát tip
neskloňuješ se, a to proto, že se do řádku pro svou obezitu nevejdeš:)

Smetiprach
08. 05. 2010
Dát tip
virtuální debata? tak jo, ale bude to trochu na dlouhý lokte, páč teď musím nutně na pivo s kamarádem z Brna (cíl pochopitelný před dosažením) a zejtra celej den fotím (cíl pochopitelný, neumřít hlady)... ale v neděli večer si otevřu lahev vavřince a filosoficky vyfutrovaně zareaguji... apropos,sím, já se skloňuji! :-)

avox
08. 05. 2010
Dát tip
časem přestáváme chvátat, ale ten cíl nás stejně nemine...

Norsko 1
08. 05. 2010
Dát tip
dýl cíl. super

Oldjerry
08. 05. 2010
Dát tip
Chvátáme z jiných důvodů, ale výsledkem je dosažení cíle z velké většiny nekýženého :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru