Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

12 000 zel

12. 05. 2010
3
5
997
Autor
Viktorov

Každý den jedu autobusem s kamením nudy
Trochu se bojím, ale on mě lechtá svým láskyplným pírkem smíchu.
Dovolí mi nemyslet na 12 000 zel, která se hromadí skoro už pod prahem ráje.
 

Někdy nás 12 000 zel lisuje jako víno na hodovní stůl Boží hostiny.
kdo ví jak chutná, kdo může povědět že zná
12 000 zel poschovávaných na zdech, polích, vnadech a smrtelných postelích.
Kdo mě dovedl na terč, na tečku planety země přesně uprostřed.
Když ani neznám střelce, zato tuším
12 000 zel na hrotech šípů čeká na své vystřelení.

Jediný muž, kterého mi dali znát.
Kterého mi k mému štěstí přikovali k boku
Je on, sedí tu se mnou v autobuse, lechtá mě svým láskyplným pírkem smíchu
A dovolí mi nemyslet na 12 000 zel rokujících u mé postele.


5 názorů

Nechápu Vás... taký kydy mu píšete. Piš dál a neměň styl. jen žárlí. a nechápou-li, jejich chyba. Nechtě Tě dále svým láskyplným pírkem smíchu =)

Zuzulinka
13. 05. 2010
Dát tip
já to chápu máš anděla strážného jen nechápu konkrétních 12 000 tys to spočítal?

snake_01
12. 05. 2010
Dát tip
Segmentoval bych to jinak, takhle mi to přijde dost těžkopádné a nesnadno srozumitelné - ale za ten intertextuální odkaz na Komenského můj tip :O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru