Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bola raz 1party

02. 11. 2001
1
0
2517
Autor
Vole

Co mam do tych prologov stale pisat?

9.  BOLA RAZ JEDNA PARTY

Bola raz jedna party, u Kamily na Intraku. Kedze ma Tomi pozval, tak som sa tam vyskytol. Nerobil som nic ine len som pil, ani som sa moc s nikym nebavil. Ale vlastne si tak matne spominam ze aj ano, to je jedno. Boli tam vselijake take drinky (od 30 Silingov) ako tequila, Bacardi s kolou, biely rum s dacim, red bull s nejakou _znackovou_ vodkou a dalo sa tam prizivit. Hehe. Takze namakane, aj ked som sa okolo 2 zvalil na dake kreslo a bohuzial mi usiel posledny autobus. Potom som este chvilu cakal a cakal, az okolo 4 zacalo prsat, a mozem ist, vyborne. Do riti! Tak teda co uz. No nakoniec sa mi to bludenie zacalo aj celkom pacit. Vsade som videl priserne mnozstvo homelessov, ako keby vsetci na noc vysli von na nejaky povel. Pripadali mi v pohode. Ako asi vidia zivot, aky je ich svet? Ale asi nijaky. Henten ma take iste vino ako som si prave kupil ja. No, ty vole. Cau kolega!!

Skoda ze som taky mokry. Chcel by som sa prechadzat az do rana. V skole by sa tym curakom zase asi zatmelo pred ocami pri pohlade na mna, spal by som na lavici. Alebo by mohol hrat ze som (este) uplne na mol "Hhej, kchaamo.... hik... po- ziicas....mi.....hik..... pero? neehne-vaj .... sa na mna...heehee" Mozno zo mna niekto dostane aj infarkt. Mozno.

 

10.  STRACH

Som nevyspaty (nezvyk) a chcem spat. Esej mi je ukradnuta, a ze kolko je hodin ma tiez nezaujima. Lezim a snazim sa zaspat. Zrazu.... Co to je? Nic sa nedeje. Niecho sa bojim. Mozno moje myslienky. Su nejake paranoicke. Depresivne? Nemal by som rozmyslat nad tam ake su moje myslienky. Do keluu, co mi je. Je mi raz teplo raz zima, a zacinam sa bat (?). Ale coho? To je jedno, ja mam strach, strasne velky strach. Som vystraseny, Zdeseny! Mozno pre to ze sa vonku uz nejak zotmelo, vsetko je take tmave mal by som ist rozsvietit. Ale nejde to. Bojim sa vstat z postele. Bojim sa pohnut. Tma? Samota? Nikdy som sa tmy ani samoty nebal. Vsade vidim a pocujem zabijakov, monstra, pripadam si ako maly chlapec v strasidelnom zamku. Fuka vietor a za oknom nieco klopka. To klopka vzdy, to je NORMALNE!! Som vydeseny. Mozno sam zo seba. Ved som na 4. poschodi, a zamkol som dvere. Strach. Obrovsky, ale uz to nie je take, uz to nie je tak strasne!!!! som rad, za chvilu sa moznoze odvazim aj vstat.

A od dneska uz ziadne lepidlo fetovat nebudem! 


Print
02. 11. 2001
Dát tip
Ty mi jdeš rovnou do žíly!!!:-) *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru