Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potrat

25. 11. 2001
11
0
1147
Autor
Šivan

...inspirováno dokumentem Němý výkřik a zkušeností mé kamarádky...

Potrat

píseň

 

Spanilá dámo,

tvůj princ už dávno

bydlí jen o pár vchodů dál

Při touze trendů

zlých happyendů

omylem dárek tobě dal,

 

 …co žít by měl.

Kdo odpoví?

Křičet by chtěl:

“Je to sobectví!!!”

 

Dvanáctej týden,

ty jako každá

máš pod zákonem svědomí.

Co dnes je soucit,

zítra je vražda,

tak tady něco nevoní.

 

…vžyť žít by měl.

Kdo odpoví?

Křičet by chtěl:

“Je to sobectví!!!”

 

Lepší je smutný

život, než žádný,

a proto stěží pochopí,

proč je rván z těla

svý vlastní mámy

ještě dřív, než se narodí.

 

…vždyť žít by měl.

Kdo odpoví?

Křičet by chtěl:

“Je to sobectví!!!”


Ald
20. 06. 2002
Dát tip
2sivan:jo, v tom mas pravdu..to je sobectvi... ale lidi jsou takovy a davat jim to za zly je vec druha. 2diana:ok prominuto, jestli ti zalezi na mem prominuti...ale chvili mi to trvalo:-)

Šivan
05. 12. 2001
Dát tip
To jsou mi věcičky, úplná konference Hnutí pro Život a jejich odpůrců... ale děkuji, že sdílíte mé názory(Diana, Gast..).... moje máma se po dlouhé nemoci a dvou samovolných potratech také mohla rozhodnout mě nemít... a HELE - jsem na světě...Juchuchuuuu Ald: nechtěl jsem se zabývat osudy těch, kteří ve staré Spartě byli házeni ze skály... nemám na to právo, neboť nepracuji s lidmi, kteří jsou stiženi imbecilitou a celý život prožijí v ústavech... jestli ta píseň něco kritizuje, pak je to sobectví lidí, kteří donutí svoji holku, dceru (nebo sami sebe) k potratu, aby nemuseli někomu v těžké situaci pomáhat...

Diana
05. 12. 2001
Dát tip
Šivane, je dobře, že jsi tuto diskusi vyvolal. Je málo otázek důležitějších než tato, před kterými by se nemělo uhýbat. A je dobře, že tvá máma se rozhodla pro tvůj život. Jsme rádi, že tu jsi.

Diana
01. 12. 2001
Dát tip
Gastarb.: Krásné, rozumíme si! Ald. Vadí mi tvůj slovník, mám problém se od toho oprostit a sledovat tvé argumenty promiň....

Ald
30. 11. 2001
Dát tip
2diana: jo, jo nektery lidi jsou takovy pamrdi, ze bych na jejich miste skocil z okna (mluvim o tech sobeckych,zlych...atd.) jenze oni jsou prave takovy, takze to neudelaj... sila a emoce jsou ti na hovno, kdyz se nedokazes sama ani vychcat. v tomhle pripade, tykat se to me -"skacu".

Ald
29. 11. 2001
Dát tip
diana: zivot neni dar,ale fakt. nejuzasnejsi na tom je, kdyz si predstavis casovou primku vyvoje zeme v grafu ..ty miliardy let-az po nas"darecky" jak jde primka prudce dolu (skoro kolmo).diky nam vsem je zeme v pici. k tomu postizeni:kdyz uz se clovek narodi takhle huste postizenej ,nezbejva mu nic jinyho nez bojovat.jinak by mel zivot jeste vic na hovno a to nikdo nechce. ...pokud neni sobec, nebo si to vubec uvedomuje. prezivani hodne postizenych, nebo umelyho udrzovani pri zivote..atd. je proti prirode...ale to je cely lidstvo ,jak uz jsem rikal na zacatku. (jeste je otazka co se da rict jako velky postizeni)proto si myslim: lepsi se nenarodit, nez mit "zivot"

Diana
29. 11. 2001
Dát tip
Ne a ne! Což víš, jak se takový postižený cítí ? Což víš, jak působí na okolí? Co skrytých sil a emocí přichází k životu, které by nikdy nezačaly působit? Soucit, obětavost, pochopení.... Není hůře postižený ten, kdo je zlý, surový, bezohledný a přitom dokonale zdráv? K čemu je tento život dobrý?

Gastarbajtr
29. 11. 2001
Dát tip
Kolikrát máš života dost jsi samý vztek, samá zlost a pocit máš, že není sil abys tu dál ještě byl ať je jak je, přestaň klít vždy stojí zato dále žít Díky za nebe se sluncem za to, že tady vůbec sem díky, díky za každý den zítra tu možná nebudem Ať je jak je, tak už se vzmuž je spousta lidí na tom hůř máš rozum svůj, tak dál se rvi ať naplní se tvoje sny že snílek jsi - naivní bloud je nadějí, ne ostudou

Šivan
28. 11. 2001
Dát tip
Děkuji všem za názory na píseň potrat... netušil jsem, že může někoho oslovit tak, jako mě oslovil zmiňovaný film a zážitek... Jestli je lepší smutný život, než žádný? Asi stále věřím, že ano... i když je to věta kterou kritizoval i bubeník z naší kapelky. Asi jako argument jen... zeptejte se sebe, nebo někoho jiného, kdo má těžký život (třeba žije jen s jedním z rodičů a ne zrovna v bohatých podmínkách), zda by chtěl raději žít nebo nežít...

Diana
28. 11. 2001
Dát tip
Ald: Život je úžasný dar! Znám velmi postiženého člověka, který by všem zdravým mohl dávat lekce jak žít, jak se postarat o sebe a rodinu a hlavně jak se radovat z toho prostého faktu, že žije. Ten člověk je živoucím důkazem, že lepší je smutný život než žádný. Záleží hlavně na nás, co ze svého života uděláme, méně už na tom, s jakou výhodou či nevýhodou do něj vstupujeme...

nebraska
27. 11. 2001
Dát tip
no, Sivan.....aj ked nesuhlasim presne s obsahom, spracovane je to dobre....ta to zasiahne hlboko.....*

Ald
26. 11. 2001
Dát tip
Lepší je smutný život, než žádný, -v tomhle se SAKRA pleteš. Ale spracování je gut.*

Amanda
26. 11. 2001
Dát tip
...jo moc dobre atmosfericky podchycene... ...ale ja uznavam i tuhle moznost protoze nekdy je to fakt lepsi... ...basen vlastne pisen fakt uuuuzasna hlavne mezihrami...

Krel
26. 11. 2001
Dát tip
...síla síla a zase jenom síla...!*

Bloncka
26. 11. 2001
Dát tip
*

Gastarbajtr
25. 11. 2001
Dát tip

Gastarbajtr
25. 11. 2001
Dát tip

Diana
25. 11. 2001
Dát tip
Běhá mi mráz po zádech. Je to výborné a je to pravda. "..máš pod zákonem svědomí" a pak ta předposlední sloka - síla!!! Celé skvělé. TIP

Astalavista
25. 11. 2001
Dát tip
Nevím proč, ale nějak mě to svou naléhavostí oslovilo ... !*

KID
25. 11. 2001
Dát tip
Na takové ožehavé téma bych čekal nějakou brutus báseň, ale DOST mile mě přeqapilo tvoje poetické zpracování, za které si jistě zasloužíš TIP!

ARABA
25. 11. 2001
Dát tip
souhlasím s Dianou...je to síla! TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru