Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výzva pro ROMANTIK

30. 05. 2010
1
14
3317
Autor
BigBivoj

SOUTĚŽ KLUBU >>>> ROMANTIK <<<<

Dle pověření majitele klubu >>>>>>>> ROMANTIK <<<<<<<< našeho ctěného Rampouška, který nemá (mo)mentálně dostatek času a poprosil mě o vedení a reinkarnaci populární písmácké soutěže (nikdo se toho nechtěl ujmout :) ) " Žádám tedy tímto všechny členy i nečleny klubu, o zaslání návrhu na další téma této mírně pohaslé soutěže " Děkuji vám za chvilku pozornosti, vaše návrhy uvítám pod tímto souborem nebo v mé poště, později v klubu ROMANTIK, jakmile dostanu admin. oprávnění od Rampoucha. Téma bych chtěl vyhlásit do pátku příštího týdne, t.j. do 5.6. 2010 LP P.S. pro adminy! Toto dílko přesunu koncem dnešního dne do svého hájemství žádnej stress a klídek váš velkej Bivoj!

14 názorů

BigBivoj
04. 07. 2010
Dát tip
tak ta letní soutěž skončila skoro naprostým a nevídaným fiaskem... asi je to tím vedrem či sopkou či co, moc jste si nezahrabali milé hraběnky a hrabata a tak příští téma bude asi lopata :)

naira
03. 07. 2010
Dát tip
...náhodou já mám teplo ráda...radši než plískanice.. ..nepotřebuješ moc oblečení... a je to super na kole, do lesa, kolem řeky...a teď zuřím... po tom vysekání...se mi ruka ještě nezpamatovala...a o našem zdravotnictví nemluvě... ...... no a těm koulím...když už budu sedět doma..tak aspoň vypotím něco..do koule...ale vzhledem k létu...a okolnostem... ...nevidím bůhví jakou účast...:)

BigBivoj
03. 07. 2010
Dát tip
skomírá vedrem vše Jituš...i ty koule ať jsou supr nebo obyč. :)

naira
03. 07. 2010
Dát tip
..:D ..a můžu poslat neco na ten med, nebo sirup....;DDD ....hmm..nějak ti ta soutěž skomírá...co s tím?

BigBivoj
11. 06. 2010
Dát tip
Omlouvám se všem ROMANTIKům, za zpoždění při zadání soutěže, proto tak dojde k menšímu časovému skluzu asi o týden... :) z důvodu konání záchraných a humanitárních akcí pro rozvodněné Slovensko... čili asi dnes :)

Metta
30. 05. 2010
Dát tip
troud:P

BigBivoj
30. 05. 2010
Dát tip
Cuprumov: to by šlo! Di: těch už tu bylo hafo :) Stano: jsi sladký :)

Diana
30. 05. 2010
Dát tip
téma - vodní víla - ale nikoliv Rus(alka), jak to beztak zase napíše Aleš!

Háber
30. 05. 2010
Dát tip
tak - sirup

BigBivoj
30. 05. 2010
Dát tip
příliš sladké :) ještě je brzo slízet plody ale díky Stano!

Háber
30. 05. 2010
Dát tip
téma - med

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru