Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To je ten člověk

31. 05. 2010
2
4
458

Poznala jsem člověka, co brázdí svými kroky náš svět. Člověk s tváří milovanou a mírnou. Navenek bytostí hodnou a pokornou, uvnitř člověk milionů tváří. Jeho stopy dopadají na zem, za sebou nechávají hluboké šlápoty a křižují naše cesty. Tolik zlomených srdcí a potrhaných duší. Spravedlnost, sobectví, láska, přetvářka, pravda i lež uvězněné v jednom těle. To je ten člověk, kterému vidíme do očí, ale on nám až do duše. Neznáš jeho kroky, jeho přání a starosti. Tolikrát máš zamotanou hlavu, že nevíš, jak z toho ven. Tolikrát toužíš jej obejmout, podívat se mu do očí, ale víš, jak to dopadne.Vše zůstane pouhým přáním. To je ten člověk, jehož stopy dopadají na zem, za sebou nechávají hluboké šlápoty a křižují naše cesty. To je ten člověk, kterého za své činy a chování odsuzujeme a milujeme. 


4 názory

To by bylo velice zajímavé ukončení, takové, ale v mém případě opravdu není.: )

Taubla
01. 06. 2010
Dát tip
Bohuže chodí takových po světě víc než dost. :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru