Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedna rychlá báseň skvělá

01. 06. 2010
2
8
1237

7 minut i s prologem

jedna rychlá báseň skvělá

z hlavy letí jako střela

jako rána z hlavně děla

do oka Ti přiletěla

tak už nestůj

a změn svět

.

.

.

.

.

.

k lepšímu


8 názorů

snake_01
25. 03. 2014
Dát tip

text je říkankovitý, ale ta dovednost vytvořit dokonalý prostor pro pointu/dovětek, ta není úplně běžná...


Ach so !!! Entschuldigen Sie mich bitte Herr Außermann, daß hab ich nicht gewußt. Arbeit ohne Diakritik macht frei.

Max Hutar
08. 06. 2010
Dát tip
To jsou výmluvy. Nebude diakritika, nebude ani kritika. Zařiď si to jak chceš. Oder schreib Gedichte auf Deutsch, wenn du schon das blöde ä ü ö ß da hast.

Vazeny uzivateli Mimon(s hackem), diakritiku tu nemit, mit tu jen to osklive: ö ä ü ß ... takze prosit muzes jak chces s hackem nebo bez. Cus.

hypertenze
03. 06. 2010
Dát tip
Je to hezké i pravdivé, někdy člověk vychrlí verše za minutu a někdy ho nenapadne nic. Asi tě políbila můza, je to stručné, jasné a dobře se to čte.

Max Hutar
02. 06. 2010
Dát tip
Prosím o diakritiku.

Makoves pravdu dí v tom, že něco podobného v té hlavě lítá. Já narozdíl od něj nemám pocit, že by bylo úplně nutné je hned publikovat, chvilka zrání se občas může velmi výhodně vrátit. Vážně hlubší kritiku?

Makoves
01. 06. 2010
Dát tip
Takovéhle veršíky mě létají v hlavě každou půl minutu, ale ještě se mě je nepovedlo zachytit na papír.Možná je to škoda, třeba by se někomu líbily jako mě tahleta tvoje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru