Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10. SUPERKOULE - zadání - pište do 3. 6. 20:00 (soutěžních textů: 9 - hlasujte do pátku 4.6. 20.00)

01. 06. 2010
0
13
1191

Pozor! - Díla nezveřejňujte na svém nicku, ale pošlete zprávou, jak je popsáno níže.

Dámy a pánové,

 

máme tu další SUPERKOULI (takže pozor, díla nezveřejňovat přes svůj nick, viz. dále), jejíž zadání je následující (po kole poetickém opět prozaické):

 

 

 

Téma:                  svět bez barev

 

Upřesnění:         Popište libovolné místo nebo situaci bez zrakových vjemů. Ve vašem                               světě máte zkrátka v tuto chvíli o jeden smysl méně.

 

Forma:                prozaická miniatura (1000 - 3000 znaků včetně mezer)

 

Čas:                    48 hodin, tj. tvořit můžete do čtvrtka 3. června do 20:00

 

Hlasování:         hlasování probíhá průběžně až do pátku 4. června do 20:00, vítězí text s nejvíce tipy od čtenářů

 

Zadavatelé si vyhrazují právo kdykoli během soutěže vyřadit mimo soutěž (započitatelné výsledky) text, který bude zásadní měrou nesplňovat zadání. Více o pravidlech v klubu SUPERKOULE.

 

Pokud si dáte nick soutěž KOULE do oblíbených, budou vám chodit avíza od všech soutěžních textů. A to se vyplatí! :)

 

 

 

 

 

Jak poslat soutěžní dílo?

 

 

Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné (nejsme tu nepřetržitě).

 

Chcete-li zachovat odražené odstavce (nikoli formátování písma, to si vyhrazujeme ujednotit), pošlete zprávou html zdroj vašeho textu. Jak na to? Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy zkratkou „Ctrl + V“ a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé (nejlépe v odeslaných zprávách nebo si hlídejte zveřejnění).

 

 


13 názorů

nestíhám, mám zkouškové...doufám žes tam poslal něco za mě, Marvine ;-) (pak se rozdělíme na půl, až vyhrajem ten hrnec zlata)

no ale to heslo víš furt.. že jo? :o) mizím do práce, tož hoj (koník - to abych nemátla okolí)

sebevědomý prohlášení (s heslem ke KOULI a přítupem ke zprávám s díly :o)

tak máme uzávěrku - do ní k nám dorazilo 9 děl - tak pilně čtěte, kritizujte a tipujte své favority :o) koník

LadyLoba
03. 06. 2010
Dát tip
zajímavá téma, ale nestíhám ... možná něco sepíšu "po funuse"

Rrrr
02. 06. 2010
Dát tip

vážení přátelé koulaři, přátelé, koulaři pravidelní aj občasní aj nekoulaři koneckonců.. esi se vaše dílko neobjeví střelhbitě online, nevěšte hlavy a nerozdupávejte si klávesnice, až se tu objevím mezi prací, zařadím všecko :o)

věru pěkné zadání...

Erebos
01. 06. 2010
Dát tip
Jehé! Bez zraku to neni ono, třeba: Cítím město veliké, jehož sláva hvězd se bude dotýkat. Jaksi to jako ztrácí tu romantiku.

šmankote, ten Písmák je čím dál opožděnější... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru