Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

03. 11. 2001
2
0
658
Autor
Pegas

Chtěla bych umět malovat. Tahem štětce načrtnout svoje vzpomínky a sny. Nakreslit tvé nahé tělo, jak spokojeně leží vedle mě. Vystihnout každý záblesk ve tvých očích a prokreslit každý detail tvojí krásné tváře. Nedokážu vystihnout její výraz. Kdybych malovala tvoje dokonalé rty, jako bych se jich sama dotýkala. Prstem zlehka kroužím kolem tvé pootevřené pusy. Chci vystihnout všechno, ale třepe se mi ruka. Zastavila jsem se u tvých zad. Nemám barvy kterými bych vystihla sametový nádech tvojí kůže. Nevystihnu ani tvoji vůni. Nedokážu nakreslit tvoje křivky i když je znám úplně nazpaměť. Kreslím tvoje dlouhé nohy zapletené do těch mých. Nedokážu nakreslit ten pocit, jak se cítím, když takhle ležíš. Vidím ten obraz. Kresbu dvou milenců. Krásný mladík a nějaká dívka jen ve stínu, asi mi nešla nakreslit. Když nad tím tak přemýšlím, jsem vlastně ráda, že malovat neumím. Nejde totiž nijak vyjádřit, jak se na mě díváš, ani to jak se mě dotýkáš. Nikdy by nešlo malbou vystihnout, jak moc si myslím, že jsi pro mě dokonalý.
Pegas
06. 11. 2001
Dát tip
Moc se mi nelíbí co pšu, v poslední době to mám choť všechno spálit

Javert
05. 11. 2001
Dát tip
Fakt origoš to teda fakt není. Spíš tuctové, bez literární hodnoty. A chybí tam pár čárek na oddělení vět.

Petulka
04. 11. 2001
Dát tip
To je boží, hrooozně se mi to líbí, jen kdyby se tam neopakovalo pořád slůvko ,,kreslit,,. Jinak fakt origoš, dává tip

Pegas
04. 11. 2001
Dát tip
Dík moc

Krel
04. 11. 2001
Dát tip
úvahy...NE! ale jinak je to fakt moc hezky napsané, takovým zvláštním originálním způsobem, je vidět, že jsi to psal duší..snad !*

valerinka
03. 11. 2001
Dát tip
nevím, ale myslím, že toho délko nějak nepaří do téma úvahy...dala bych to spíše do indospozic a nebo kategorire mimo, ale jinak obsah se mi líbí...je to krásné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru