Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sobota 26.6. café Práh

20. 06. 2010
3
21
2052
Autor
martinez

.

Vážení a milí *

nadcházející sobota 26.6. (17.00)  je posledním datem z rozpisu autorských čtení v Café Práh (Brno, Vaňkovka)

kdo by chtěl něco svého přečíst, bude vítán, stejně jako ten, kdo by chtěl něco zahrát nebo zazpívat, případně jinak "zaperformovat"  :o)

diváci a posluchači jsou vítáni i s doprovodem

vstup samozřejmě zdarma, ale kdo by potřeboval něco utratit, bude mít možnost

kdo už účast slíbil, potvrďte ji nebo vyvraťte zprávou

děkuji  :o)

 

* v případě, že jste se poslední dobou nevážili, platí oslovení "milí"

ty, které "milí" oslovovat nemohu, prosím, aby se převážili

.


21 názorů

martinez
27. 06. 2010
Dát tip
já nevím.. skleněnka spoustě lidí vyhovuje a taky pro změnu dost lidem ne, ti co tvrdí že do skleněnky by chodili, pochybuju že by chodili v takové míře a tak často aby mi stálo za to se angažovat - docela mi došly síly - myslím že to není místem ale něčím jiným.. já za sebe uvidím - budou prázdniny a třeba se mi po tom organizování zasteskne a zas začnu :o) a nebo može začít kdokoli jinej, kdekoli jinde :o) (rozpis v café Práh byl hlavně proto že ta paní co to měla na starosti plánovala nějaký operace a dlouhodobou nepřítomnost a chtěla to mít zorganizovaný dopředu, aby nebyly nějaký zmatky s termínama a aj pro mne to bylo pohodlnější nemuset hledat prostory a nebo hlídat a povrzovat každej termín)

Saetri-Ihn
26. 06. 2010
Dát tip
Chtěl jsem se zajít podívat a hlavně si pěkně zaposlouchat, avšak dnes mi to nějak nevyšlo. Když už jsi tu zmínila poslední datum z rozpisu v caffé Práh, tak mě tak napadlo, plánuješ to tedy přesunout někam jinam, třeba na to docela skloňovaný podkrovní Sklo nebo jak to nejspíš bude? :)

martinez
26. 06. 2010
Dát tip
no tak už hlavně dodělej ty zkoušky :o) bezejmenná bestijko - hlavně aby ses omylem neprovdala :o)

nonamebeast
23. 06. 2010
Dát tip
:) já už jsem se dlooouho nevážila a milí se mi líbí:) Bohužel..a už mě to začíná štvát, že jsem mimobrněnec, tentokrát zase nemůžu, v neděli jdeme dokonce na svatbu. Tak se mějte náramně vy tam:)

martinez
22. 06. 2010
Dát tip
snad se rozejde(š) :o)

Jachula
22. 06. 2010
Dát tip
Zvažuju, ale nějak se zasekla ručička.

martinez
21. 06. 2010
Dát tip
tak zajdi cestou z práce..

Rajmund
21. 06. 2010
Dát tip
Pracuju až dovečera

martinez
21. 06. 2010
Dát tip
tak tě v 17 čekám.. stačí pro začátek v sobotu

Rajmund
21. 06. 2010
Dát tip
V sobotu a v neděli se probudím v 10.

martinez
20. 06. 2010
Dát tip
Norsko by tak daleko nedošel.. a eště nikdy do Café Práh nedojel.. není se čeho bát a nač se těšit bez čehokoli já :o)

Norsko 1
20. 06. 2010
Dát tip
radši vystřel tu světlici

martinez
20. 06. 2010
Dát tip
zdravici přijímám, se světlicí si nebudu vědět rady, LadyLobu snad zvládnu přivítat.. no a Něžný debil zůstává debilem, tedy pardon - nebylem :o)

Norsko 1
20. 06. 2010
Dát tip
posílám zdravici

jupí! Nejdu! :-D

LadyLoba
20. 06. 2010
Dát tip
prevazena zena mozno zkusi dorazit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru