Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Že by ?

22. 06. 2010
5
7
1896
Autor
Michelle *_*

to je ten můj fanatismus - jelikož scénáristi těm dvoum nic nechystají, tak jsem jim něco přichystala sama. h. + c.

Její byt se příliš nelišil od jeho představy. Byla ve všech ohledech trochu dětská. Počínaje jejím repertoárem barevných gumiček do vlasů, konče její pýchou – papoušek Dodos, kterým se tolik pyšnila. Ve státech se řadila ke čtyřem majitelům, kteří tento druh vlastnili. Tito ptáci se vyznačují především specifickým řevem, který vydávají.

„Žádný pták tenhle zvuk nedokáže napodobit,“ říkala mu jednou a on se soustředil na její čerstvě vytrhané obočí.

V odkapávači stál jeden talíř. Že by furt neměla chlapa?

 

Hovor.

 

„Co je?“ zareagoval trochu panicky, když se na jeho displeji objevilo číslo majitelky bytu, ve kterém právě slídí.

„Úterý!“

„Velmi dospělé!“ vrátil jí to.

„Resonance je čistá,“ pronesla uraženě předmět hovoru.

„Neslyším famfáru.“

„Takže uděláme echo.“

Ten idiotskej pták snad nezavře zobák! Neměl ani čas na dobrou metaforu.

„Dobře.“

Zakryl klec.

„Kde jste?“

„V bytě pacientky.“

 

Nebylo možné přeslechnout její parkování. Auto vždycky žalostně škytlo, jak zatáhla prudce za ruční brzdu. Dusot podpatků po schodech byl taky zcela specifický.
Co se týče jejích brunátných tváří, platilo totéž.

„Vaše patologická potřeba si pořád něco dokazovat mě vážně dostává! Vím, že jste pošuk, ale lízt mi do bytu, s tím se jděte vycpat!“

Dala ruce v bok. Udýchaná. Odhrnula si z čela vlnící se pramínek. Uhnula očima.

„Vy se zlobíte.“

„Myslíte?!“

Ani si nestihla sundat doktorský plášť.

Neměla ho tu nachytat.

„Co jste tu chtěl najít? Špinavé nádobí? Nahatýho milence v posteli?“

„To ne, proboha, pedofily nesnášim!“

Pokusil jsem se o úsměv. Pokus omyl – vyšel. Šla do kolen.

 

 

„To povlečení s mickeymousem ti neodpustim.“

„Beru na vědomí,“ řekla a začala zkoumat jeho řetízek.

„Jen jedno mi řekni, jak jsi ksakru poznala, že jsem u tebe doma.“

Ukázala na papouška Doda, který snídal knoflíčky z její halenky.

 

V odkapávači stály dva talíře.

 

 


7 názorů

sharik
09. 10. 2010
Dát tip
tip :)

Ty jo paráda :-) T

Aroganc
23. 06. 2010
Dát tip
Podle mě velice povedené! *

Norsko 1
23. 06. 2010
Dát tip
za první odstavec určitě *

raja
22. 06. 2010
Dát tip
*nadějný

raja
22. 06. 2010
Dát tip
Slušnej, svižnej styl..i další tvý prozaický věci(tedy ty, který sem teď pročetla) jsou nešpatný...trochu mě míjejí témátka, ale to je můj problém. madějný, no..;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru