Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

UŽ ZASE KLEPU NA NEBESKOU BRÁNU …

05. 12. 1999
1
0
1546
Autor
Daimon Terr

Drazí Písmáci a Anonymové …
Nesmíte to zase tak vážně brát …
To jen Duše řve bolestí …
Proto chci psát …
Se slovy si hrát …
… na slepou bábu …

Myšlenky víří …! Jako prach Na poušti … V tom víru … Hadi a štíři …! Dával jsem pozor … Dokud nezmizeli … Za obzor … Zapomnění … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Proč …! Mne rozhodí, Pár vět pravdivých, v mailíku od dívky nádherné …! Lásko …! Míváš někdy období , kdy nemáš srdce kamenné …?! Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Když večer před spaním, se v posteli převracím, Ta mrcha Deprese, všechny sny odnese …! Neznámo kam … Vždyť Vám To povídám … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Myšlenky vířící …! S devítkou Na líci …! S prstem Na spoušti …! Který zbabělost opouští …! Jo … Kurte …! Snad …! Mám Boha rád …! Ještě Mu tohle nemůžu udělat …! Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Jen ve snu mám pocit, že už víc neklesnu ..! Do beznaděje …! Do prachu …! Do bezmoci …! Do strachu …! Tam Anděl nádherný, s čelem zamračeným, dělá co může … Snad … Snad pomůže … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Snažím se … Snažím … Zahánět chmury …! Jenž se snášejí … Na křídlech denní můry … Dusím se … V Jejích osidlech …! Pak křičím …! Pomoc … Anděli …! Na křídlech přilétá … Aby mne, nehodného, utěšil …! Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Dělá, chudák, co může … Snažím se Mu vyjít vstříc … Mám pocit, že už někdy nemůže … Miluji Ho, ( Ji ) Anděla … Ale proč, po každé ráně osudu, mám nastavit druhý líc …?! Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Klacky pod nohy …! Pády na tlamu …! Nevěra …! Neláska …! Žijeme v klamu …! Před krutým osudem …! „Dej se dohromady …!“ Říká On ( ONA ) „Zatím to lepší nebude …!“ Tak teda … Dík …! Ó běda … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Zjizvená duše …! zjizvený ksicht … Slzavé údolí … fyzicky přebolí … psychicky …? Nikoliv … Můj drahý ( á ) Anděli …! Říkej si cokoliv … I když cítím, Tvůj léčivý vliv … Na duši … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Znám Tvoje přání … Mám vyhlásit klid zbraní … Před svítáním … Před Tvou snahou se skláním … Místo, abych to zabalil, přeješ Si, bych dalších X let tady žil …! To chci taky …! Ale … Pro koho …! Pro kterou mám žít …?! Ještě tohle … Mi musíš říct … Prosím … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Ježíši … Synu Boha a člověka … Ty jsi trpěl za všechny na kříži … Nejsem Tě hoden …! Přesto před Tebou poklekám … Do prachu, zmožen Tvým utrpením bezmezným … Pláču nad Tvým hrobem … Bezedným … Tak zatraceně … KRUCINÁL ! PROČ …! Už zase … Klepu na Nebeskou bránu …! Proč to dělám …! Proč takový rámus …! Někdy si uvědomuji, že mé vnitřní svědomí, dostává zabrat, když pomýšlí na návrat do ( ne )reality … Vím, že jednoho dne, se ta brána otevře … A co se stane pak …?! Nevím …! Jen budu mít strach …! Že jsem zaklepal … … NAPOSLEDY …!
Anonym
09. 12. 1999
Dát tip
kritik však hodný toho jména
dobře ví, jaká je cena
slova, které má odraz býti
- ne jak Vy - ránu zasaditi -
kdo nazve tykví vydlabanou
myšlenku, z které slzy kanou,
ať se zdá třeba chudá jak chce,
nosí svůj rozum zřejmě v kapse


(Bříza)

DeGra
08. 12. 1999
Dát tip
Uf - Daimone Terre - bez dechu jsem to přečetl jednou a podruhé a potřetí a... v té záplavě děl a autorů se pomalu, ale jistě stáváš moji absolutní jedničkou... Nikdo mě tak do vlny svých myšlenek neponoří jako Ty - díky... *
Betty: Tohle je hodně krátká básnička - znám některý, co maj jenom pár veršů, a přitom jsou daleko delší... (jestli mě chápeš... - asi to jsou dost subjektivní pohledy)

Merle
07. 12. 1999
Dát tip
Bříza!!!! Už jsem chtěl Betty sprdnout, ale koukám, že už to není třeba.

Špuntík
06. 12. 1999
Dát tip
Když budeš bušit, tak ti nikdo neotevře,
když budeš páčit, tak tě nikdo nepřijme,
když nebudeš chtít, otevřou ti s úsměvem.

Bříza
06. 12. 1999
Dát tip
á - Betty :-) nepsala jste, že máte ráda jistého markýze ? Ale tohle je De Imonterr. Proč by si nečistil duši ? Zastrčte ten bič ... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru